جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: ب‌ام‌و سری 7 یا X7؟


جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: ب‌ام‌و سری 7 یا X7؟

هر فردی نظر خاص خود را درباره‌ی زیبایی دارد و ما نمی‌توانیم مردم را به خاطر سلیقه‌ی خود در انتخاب خودروها، موسیقی، فیلم، لباس و… قضاوت کنیم. هرکسی پس از دیدن طراحی ب‌ام‌و سری 7 فیس لیفت و شاسی‌بلند جدید X7 نظر خاص خود را داشت و به ویژه درباره‌ی جلوپنجره‌ی کلیوی شکل این دو... The post جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: ب‌ام‌و سری 7 یا X7؟ appeared...

هر فردی نظر خاص خود را درباره‌ی زیبایی دارد و ما نمی‌توانیم مردم را به خاطر سلیقه‌ی خود در انتخاب خودروها، موسیقی، فیلم، لباس و… قضاوت کنیم. هرکسی پس از دیدن طراحی ب‌ام‌و سری 7 فیس لیفت و شاسی‌بلند جدید X7 نظر خاص خود را داشت و به ویژه درباره‌ی جلوپنجره‌ی کلیوی شکل این دو خودرو نظرات فراوانی به ثبت رسید؛ اما نظر شما چیست؟ جلوپنجره‌ی ب‌ام‌و در کدام‌یک از این دو خودرو هماهنگی بهتری دارد؟

جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: ب‌ام‌و سری 7 یا X7؟
BMW بلاگ به تازگی ویدئویی از مقایسه‌ی شانه‌به‌شانه‌ی این دو خودرو داشته تا بتوانیم نگاهی دقیق‌تر به جلوپنجره‌ی حجیم پرچم‌داران ب‌ام‌و داشته باشیم. شاسی‌بلند فول سایز ب‌ام‌و از نوع X7 M50d بوده و سری 7 نیز از نوع 745Le است بنابراین نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سری 7 نسخه‌ای با فاصله‌ی بین محوری بیشتر است. اگرچه این جلوپنجره در خودروهای رده میانی و بزرگ ب‌ام‌و جواب می‌دهد اما امیدواریم چنین طراحی‌ای را هرگز در خودرویی همچون سری 1 نبینیم.

جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: ب‌ام‌و سری 7 یا X7؟
با نگاهی به محصولات جدیدتر و آینده‌ی ب‌ام‌و به‌طور مثال سری 3 می‌توانیم ببینیم که جلوپنجره‌ی بزرگ‌تر این خودروها ظاهری برجسته‌تر دارند. البته جلوپنجره‌ی سری 3 جدید به بزرگی برادر ارشد خود یعنی سری 7 نیست. نسل بعدی سری 1 فعلاً معرفی نشده اما با توجه به پوشش‌های استتاری مدل‌های پیش‌تولیدی می‌توان گفت این هاچبک کامپکت نیز جلوپنجره‌ی بزرگ‌تری خواهد داشت.


هنوز مشخص نیست که جلوپنجره‌ی جدید محصولات ب‌ام‌و همانند Bangle Butt به شهرت خواهد رسید یا نه. از نظر شخصی ما طرفدار پر و پا قرص جلوپنجره‌ی کلیوی شکل بزرگ ب‌ام‌و نیستیم اما خب نصب آن‌ها در بزرگ‌ترین محصولات باواریا توجیه‌پذیر است.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟