شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد، معرفی خودرو جدید بستیون T77 + عکس


شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد، معرفی خودرو جدید بستیون T77 + عکس

هفته گذشته شوروم BM CARS در محل مرکز خرید بزرگ ایرانمال با معرفی خودروی جدید بستیون T77 افتتاح شد. این نمایشگاه بر اساس استانداردهای برند BM CARS و با هدف معرفی خودروهای وارداتی این شرکت، ساخته شده است. شوروم BM CARS در ایرانمال...

هفته گذشته شوروم BM CARS در محل مرکز خرید بزرگ ایرانمال با معرفی خودروی جدید بستیون T77 افتتاح شد. این نمایشگاه بر اساس استانداردهای برند BM CARS و با هدف معرفی خودروهای وارداتی این شرکت، ساخته شده است.

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد، معرفی خودرو جدید بستیون T77 + عکسشوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد

معرفی خودروی جدید T77 در نمایشگاه BM CARS

شرکت فرسام به عنوان صاحب امتیاز برند BM CARS، خودروی SUV بستیون T77 را که یک خودروی لوکس و باکیفیت محسوب میشود، به نمایشگاه ایرانمال آورده است. این خودرو از زیرمجموعه برند معتبر FAW چین است و خدمات پس از فروش آن نیز توسط شرکت بهمن موتور پشتیبانی میشود.

T77 دارای طراحی زیبا و پرابهت بوده و خطوط پرقدرت آن در کنار چراغهای باریک و کشیده، نشان از تبعیت این محصول از آخرین ترندهای طراحی خودروهای لوکس دارد. علاوه بر این، ظرافتهای طراحی بدنه به ویژه در قسمت عقب، تداعی‌کننده خودروهای گرانقیمت و محبوب همچون پورشه است.

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد، معرفی خودرو جدید بستیون T77 + عکسمعرفی خودرو جدید بستیون T77 در شوروم BM CARS

از نظر مشخصات فنی، T77 مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است که با توجه به تجهیزات و آپشنهای متعدد، آن را به یک خودروی باکیفیت و متمایز تبدیل کرده است. همچنین پیشرانه این خودرو مطابق با استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 طراحی شده است.

با توجه به مزایای ذکر شده، معرفی خودروی بستیون T77 در نمایشگاه BM CARS میتواند گزینه جذابی برای خریداران خودروهای لوکس باشد. علاقمندان میتوانند با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک شاهد ویژگیها و قابلیتهای این خودروی جدید باشند.

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد، معرفی خودرو جدید بستیون T77 + عکسشوروم BM CARS در ایرانمال

گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ماهی دودی