چگونگی رفع مشکل در رجیستری تلفن‌های همراه مسافری


چگونگی رفع مشکل در رجیستری تلفن‌های همراه مسافری

ایتنا - به دنبال تغییر در زمینه رجیستری دستگاه‌های مسافری در سامانه همتا، اتصال آن به سامانه گمرک و بروز مشکلات احتمالی، این سامانه راهکاری برای پیگیری این مشکلات ارائه کرد.



به گزارش ایتنا از فارس، در جدیدترین اطلاعیه سامانه رجیستری برای مسافران و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری اعلام شد: با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانه های گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نموده اید اما هنوز دستگاه تان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه می شوید که اطلاعات دستگاه تان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir اقدام کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری رویداد فناورانه اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان