تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده


تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عبدالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در بخش‌هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه‌ها و وسایل نقلیه شد، دکتر جمالی نژاد...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عبدالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در بخش‌هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه‌ها و وسایل نقلیه شد، دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طی مکاتبه‌ای با دکتر سلیمانی رئیس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده کشور شد.

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده از سوی رئیس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکت‌های بیمه صادر شد.

عبدالهی اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحدهای بیمه‌ای در مناطق آسیب دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی‌نفعان بیمه شده در کلیه استان‌های سیل زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

کد خبر 4576378

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان