بیش از 43 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل


بیش از 43 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تشریح عملکرد اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز از 15 بهمن پارسال تا پانزدهم فروردین ماه 98 گفت: در این مدت 43 هزار و 428 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام و پرونده متخلفان پس از تحقیقات تکمیلی و بررسی های کارشناسی به ارزش کل 32 میلیارد و 582 میلیون و 815 هزار و 248 ریال به...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی بیان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز در استان بخوبی اجرا و در پی بازرسی ها از اصناف و بازار هزار و ۳۹۵ پرونده تخلف صنفی تشکیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اطلاع ‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی در این ایام تعداد ۸۲۳ مورد دریافت شکایات مردمی بصورت تلفنی ، کتبی و حضوری از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ثبت رسیده است.

وی افزود: در پی تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بازرسان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات را بررسی می‌ کنند.

بیش از 43 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل

صادقی ادامه داد: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده ۱۶۵ مورد متخلف شناخته و ۶۱۸ مورد نیز فاقد تخلف شناسایی شدند و در عین حال ۴۰ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در فروش کالا مراتب را از طریق سامانه ارتیاطی ۱۲۴در اردبیل و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

۴۶

کد خبر 1247904

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیشترین تخلفات تخلیه نخاله در شرق اصفهان انجام می‌شود!