تفاهمنامه بین وزارت ارتباطات و سازمان توسعه صنعتی ملل


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات سازمان ملل در وین با مدیرکل یونیدو، آقای لی یونگ دیدار و تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با دی پی پیتو مدیرکل دفتر امور فضای ماورای سازمان ملل در وین دیدار و درباره مسایل مختلفی از جمله مدیریت فجایع طبیعی و همکاری های فضایی با این سازمان گفت وگو کرد.

دی پی پیتو مدیرکل دفتر امور فضای ماورای جو ملل متحد پس از این دیدار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : یکی از موضوعاتی که ما در این دیدار در باره آن صحبت کردیم مدیریت فجایع طبیعی بود که متاسفانه ایران هم اکنون با آن مواجه است. همکاری با ایران درخصوص مسایل مربوط به سیاستگذاری و حقوق فضا و همچنین معاهدات فضایی از دیگر محورهای گفت وگو در این دیدار بود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران نیز گفت که در این دیدار در باره یافتن راهکارهای مشترک برای همکاری مدیریت خشکسالی ؛ سیلاب و حفاظت از جنگل ها گفت و گو شد و همچنین قرار شد زمان مشخصی برای برگزاری کارگاهی بین المللی با حضور کشورهای منطقه ای که با این مسایل و مشکلات زیست محیطی درگیر هستند و با همکاری دفتر سازمان ملل در ایران برگزار شود.

محمدجواد جواد آذری جهرمی در ادامه دیدارهای خود با مقامات سازمان ملل متحد در وین با مدیرکل یونیدو، آقای لی یونگ دیدار و تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
دو طرف در این دیدار متن تفاهم نامه ای را که پیش از این توسط کارشناسان تهیه شده بود به امضا رساندند.

مصاحبه ها:
1ـ لی یونگ؛ مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)
۲ـ دی پی پیتو؛ مدیرکل دفتر امور فضای ماورای جو ملل متحد
3ـ آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی