برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان


برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان

سومین جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی خوزستان با حضور مدیران کل و درمان تامین اجتماعی و روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی این استان برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان

ایران اکونومیست- به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تاکید براینکه تأمین اجتماعی یکی از ارکان اصلی ایجاد آسایش خاطر و امید به آینده در میان اقشار مختلف مردم است گفت : سازمان تأمین اجتماعی با بیش از نیم قرن قدمت سعی نموده است تا براساس استانداردهای تعیین شده توسط نهادهای بین المللی از جمله سازمان بین المللی کار و اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، خدمات خود را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه نماید.

وی تشکیل جلسات مشترک بیمه و درمان و حضور شرکای اجتماعی این سازمان در این جلسات را امری مهم برشمرد و افزود : با همفکری ، همدلی و همراهی مدیران ، معاونین ، کارشناسان و اعضای محترم تشکل ها و مجامع کارگری و کانون های بازنشستگی ، این امیدواری وجود دارد تا اهداف متعالی سازمان را دنبال کنیم.

مرعشی دستیابی به سازمانی پاسخگو در قبال بیش از ٦٠ درصد از جامعه خوزستان را نیازمند همراهی همه مسئولان و دلسوزان مردم دانست.
همچنین دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در برخی مراکز تابعه درمانی تأمین اجتماعی استان تصریح کرد : طی جلساتی که با استاندار استان داشته ایم و آگاهی و اشرافی که دکتر شریعتی بر موضوعات درمانی بویژه حوزه تأمین اجتماعی دارند امیدواریم نسبت به رفع موانع و مشکلات فایق آئیم.

دکتر جلیلی همچنین به موضوع تهاتر با مراکز درمانی دولتی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی و به پرداخت مبلغ ٥٨٣ میلیارد تومانی در سال ١٣٩٦ جهت انجام تعهدات و پرداختها به موسسات و مراکز طرف قرارداد با سازمان اشاره کرد و گفت : براساس پیش بینی های کارشناسانه این مبلغ در سال ٩٧ بالغ بر حدود ٦٧٠ میلیارد تومان بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی