سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی


از زمانی که مد و لباس تعریف مشخصی داشته است ژاکت بافتنی نیز به عنوان یک لباس ضروری و کاربردی مطرح بوده است. از آن جایی که ژاکت بافتنی همیشه مد روز و کاربردی بوده است به عنوان یک لباس کلاسیک مطرح است بنابراین لازم نیست نگران دمده بوده و قدیمی بودن ژاکت بافتنی خود […] نوشته سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی اولین بار در مجله قرمز. پدیدار...

مهشید ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ 4
سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی
0
سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی

از زمانی که مد و لباس تعریف مشخصی داشته است ژاکت بافتنی نیز به عنوان یک لباس ضروری و کاربردی مطرح بوده است. از آن جایی که ژاکت بافتنی همیشه مد روز و کاربردی بوده است به عنوان یک لباس کلاسیک مطرح است بنابراین لازم نیست نگران دمده بوده و قدیمی بودن ژاکت بافتنی خود باشید. شما هر زمان که بخواهید متناسب با فصل و موقعیت می‌توانید از ژاکت‌های بافتنی استفاده کنید، چیزی که اهمیت دارد استایل این لباس است و اگر درست انجام نشود نتیجه جالبی به دنبال نخواهد داشت. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به ویژگی‌های ژاکت بافتنی خواهیم پرداخت و سه روش جالب و متفاوت برای استایل این لباس پرکاربرد بیان خواهیم کرد.

ژاکت بافتنی قدمتی دیرینه دارد و از زمانی که بشر بافت لباس را با نخ فراگرفته به بافتن چنین لباس‌هایی روی آورده است. این لباس به عنوان یک لباس گرم کاربرد دارد و در بهار و پاییز می‌توان از آن به عنوان لباس اصلی و در زمستان به عنوان لایه‌ای از لباس‌های زمستانی استفاده کرد. ژاکت بافتنی همیشه مد روز است و تنها چیزی که در مورد آن تغییر می‌کند جزئیات و رنگ و طرح آن است بنابراین اگر یک ژاکت بافتنی کلاسیک و ساده داشته باشید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این لباس شما همیشه و همه جا قابل استفاده است. اما استایل این لباس بسیار مهم است، ساختن ترکیبی با ژاکت بافتنی که جذاب و مدرن باشد و نیازهای روزمره شما را نیز برطرف کند کار ساده‌ای نیست و به استفاده صحیح از اکسسوری‌ها و لباس‌های دیگر وابسته است.

ژاکت بافتنی + بلوز یقه اسکی + شلوار جین

اگر به دنبال یک ترکیب ساده، مینیمال و کلاسیک هستید که روزمره و تطبیق پذیر باشد و در هر موقعیتی قابل استفاده باشد ترکیب ژاکت بافتنی با بلوز یقه اسکی و شلوار جین بهترین گزینه است. یک جفت کفش کتانی، یک روسری اسپورت و یا شال ساده به همراه یک کیف دوشی ساده و کلاسیک این ترکیب را کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید با این تیپ زیبا بهه پیاده روی بروید، در مهمانی‌های خصوصی و صمیمانه شرکت کنید و یا خرید آخر هفته خود را انجام دهید بدون آن که نگران ناهماهنگی استایل خود باشید. این ترکیب برای روزهای آخرین بهار و پاییز بهترین گزینه است اما حتما به جنس بافتنی و بلوز یقه اسکی خود توجه کنید چون جنس‌های پلاستیکی روی هم الکتریسیته ساکن به وجود می‌آورند و راحتی و شیک پوشی شما را مختل می‌کنند.

سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی + بارانی + شلوار رسمی

لباس‌های بافتنی را در هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد اما یک کاربرد مهم این لباس‌ها می‌تواند موقعیت‌های رسمی باشد. اگر نمی‌توانید در روزهای خنک از لباس های ضخیم و حجیم استفاده کنید کافی است یک ژاکت ظریف بافتنی را زیر لباس‌های رسمی خود بپوشید. روی این ژاکت یک مانتو یا بارانی کلاسیک به تن کنید و با شلوار رسمی و کفش رسمی استایل خود را کامل کنید. اکسسوری‌های مناسب برای کامل‌تر کردن این ترکیب می‌تواند یک جفت کفش پاشنه بلند رسمی و یا کفشی باشد که استایلی نسبتا مردانه دارد. کیف رسمی را هم فراموش نکنید و با یک شال یا روسری ساده به استایل خود وقار و جذابیت ببخشید. این ترکیب لباس شیک و زیبا را می‌توانید در روزهای خنک و حتی روزهای سرد زمستانی نیز بپوشید، چیزی که اهمیت دارد میزان رسمی بودن موقعیت است که این استایل برای آن کاملا مناسب است.

سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی + ژیله + دامن

همان طور که گفتیم لباس‌های بافتنی تطبیق پذیری بالایی دارند یعنی هم با لباس‌های راحت و روزمره و هم با لباس‌های نسبتا رسمی قابل پوشیدن هستند. شما هم می‌توانید هم در یک استایل خانمانه و هم در یک استایل ساده و جمع و جور نیز از بافتنی استفاده کنید به شرطی که لباس‌های مناسبی را همراه با آن به کار ببرید به طور مثال شما می‌توانید ژاکت بافتنی را روی یک پیراهن گلدار و یا همراه با یک دامن زنانه طرح‌دار بپوشید و روی آن یک ژیله به تن کنید. نکته مهم و کلیدی در مورد این ترکیب، کمربند آن است. کمربند با جمع و جور کردن استایل و تاکید روی باریکی کمر آن را زیبا و خوش فرم نشان می‌دهد. اکسسوری‌های مناسب را نیز فراموش نکنید، یک جفت بوت ساق کوتاه، جواهرات ساده و سنگین و البته یک شال رنگی زیبا می‌تواند به زیباتر شدن این استایل کمک کند. این ترکیب برای فصل بهار و روزهای بارانی بهترین انتخاب است.

سه روش جالب و متفاوت برای پوشیدن ژاکت بافتنی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه اصول شیک پوشی و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)

دیدگاه ها 0
2000
2000
Subscribe
اعلام کردن به
new follow-up commentsپاسخ های جدید به دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری