بسکتبال NBA؛ پیروزی نفس گیر هیوستون در خانه یوتا در روز افتضاح جیمز هاردن


بسکتبال NBA؛ پیروزی نفس گیر هیوستون در خانه یوتا در روز افتضاح جیمز هاردن

در ادامه رقابت های پلی آف NBA، چهار دیدار دیگر برگزار شد.

در ادامه رقابت های پلی آف NBA، چهار دیدار دیگر برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت نود، در اولین دیدار که شب گذشته بین دو تیم بروکلین نتس و فیلادلفیا سونیسیکسرز برگزار شد، فیلی موفق شد با نتیجه 112-108 به پیروزی برسد تا با حساب 3-1 در سری پیش بیافتد. فیلی تنها یک برد دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد. جوئل امبید در این دیدار 31 امتیاز، 16 ریباند و 7 پاس منجر به گل را به نام خود ثبت کرد.

دنور ناگتس در خانه سن آنتونیو اسپرز به پیروزی مقتدرانه 117-103 رسید تا حساب این سری 2-2 مساوی شد. نیکولا یوکیچ سنتر صربستانی دنور در این دیدار موفق به کسب 29 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس منجر به گل شد.

میلواکی باکس در ادامه روند خوب خود در پلی آف برای سومین بار از سد دیترویت پیستونز گذشت. آن‌ها 119-103 در این دیدار برنده شدند و به نظر نمی رسد دیترویت در این سری به پیروزی دست پیدا کند. کریس میدلتون فوروارد میلواکی، 20 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس منجر به گل به ثبت رساند.

در آخرین و جذاب ترین دیدار امروز، هیوستون راکتس در بدترین روز جیمز هاردن به سختی موفق شد 104-101 به پیروزی برسد تا 3-0 در سری جلو بیافتد. جیمز هاردن تنها 3 پرتاب از 20 پرتاب منطقه‌ای خود را در این دیدار وارد سبد کرد. با این حال او 22 امتیاز، 10 پاس منجر به گل و 4 ریباند به نام خود ثبت کرد.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی