اعزام 54 زائر از محل موقوفات خوی به عتبات عالیات


اعزام 54 زائر از محل موقوفات خوی به عتبات عالیات

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اعزام 54 زائر نوبت اولی از محل موقوفات این استان و شهرستان خوی به کربلای معلی خبر داد.

اعزام 54 زائر از محل موقوفات خوی به عتبات عالیات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزائی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ۵۴ زائر نوبت اولی از محل موقوفات این استان به کربلای معلی اعزام شده‌اند.
وی ادامه داد: در راستای عمل امینانه به نیات واقفان با موضوع سفر به عتبات عالیات، به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی، ۵۴ زائر بار اولی به ‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف شدند.
وی افزود: این کاروان، نخستین کاروانی است که در سال جاری به کربلای معلی اعزام شد و تمامی هزینه‌های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق اوقاف و امور خیریه خوی تأمین شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی هدف از اجرای این امر فرهنگی را، ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقوفات بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر، گام مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در این استان برداریم.
گفتنی است، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طرحی را با عنوان «زائران حسینی» از محل موقوفات منطبق اجرا می‌کند که در قالب آن، افرادی که تاکنون به زیارت کربلای معلی مشرف نشده باشند و شرایط لازم مطابق با نیت واقف را داشته باشند، به صورت رایگان به کربلای معلی اعزام می‌کند.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صفر تا صد ماجرای سقوط هلیکوپتر رییس جمهور تا این لحظه !