سارق سیم برق پس از تعقیب و گریز در بویین زهرا دستگیر شد


سارق سیم برق پس از تعقیب و گریز در بویین زهرا دستگیر شد

قزوین - ایرنا - فرماندهی انتظامی بویین زهرا گفت: سارق سیم برق در این شهرستان پس از تعقیب و گریزهای فراوان در روستای خیارج از توابع بخش رامند به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق هوایی در شهرستان بوئین زهرا و ایجاد جو نا امنی، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارقان در پلیس آگاهی تشکیل شد.
وی اضافه کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی سرنخ هایی از سارق به دست آوردند و مراقبت های ویژه ای در این رابطه صورت گرفت.
علیان نژادی اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش شال هنگام گشت زنی به راننده یک دستگاه سواری پژو 206 که به محض رویت واحد گشت با سرعت بالا متواری شده بود، مشکوک شدند .
این مسئول انتظامی گفت: ماموران بلافاصله با هماهنگی سایر واحدهای گشتی طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را در روستای خیارج متوقف کرده و راننده خودرو را به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا انتقال دادند.
به گفته علیان نژادی متهم در بازجویی فنی ماموران به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کرد.
فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
6101*9925

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022