روش گذاشتن پست در اینستاگرام


روش گذاشتن پست در اینستاگرام روش گذاشتن پست در اینستاگرام شاید برای نخستین بار است که می خواهید از برنامه اینستاگرام استفاده کنید و دوست دارید تا پست ها و عکس های دلخواه خود را با دوستان و جهان اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اما چگونه می توانیم عکس هایی را که گرفته ایم در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم. باید بگویم که جای درستی آمده اید، زیرا ما در...

روش گذاشتن پست در اینستاگرام

روش گذاشتن پست در اینستاگرام

شاید برای نخستین بار است که می خواهید از برنامه اینستاگرام استفاده کنید و دوست دارید تا پست ها و عکس های دلخواه خود را با دوستان و جهان اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اما چگونه می توانیم عکس هایی را که گرفته ایم در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم. باید بگویم که جای درستی آمده اید، زیرا ما در این آموزش می خواهیمروش اشتراک گذاری پست در اینستاگرام را در اندروید و آیفون به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه در برنامه اینستاگرام اندروید یا آیفون خود پست بگذاریم؟

برای انجام این کار گام های زر را دنبال کنید:

در آیفون یا اندروید، برنامه Instagram را باز کنید. با تپیدن آیکون آدمک و یا عکس پروفایل خود در پایین، گوشه راست یا چپ برنامه به بخش Profile یا نمایه اینستای خود بروید. سپس علامت + را که در پایین و میانه برنامه می باشد بتپید. در پنجره باز شده از میان ۳ گزینه Gallery و گالری یا Photo و عکس یا Video و ویدئو، یکی را برگزینید. در این آموزش ما از عکس های بخش گالری گوشی بهره خواهیم برد. شما می توانید با تپید هر عکس در گالری آن را انتخاب کنید. اگر می خواهید چندین عکس را برگزینید یکی از عکس ها را تپیده و نگه دارید تا به شما امکان برگزیدن عکس های دیگر نیز داده شود. پس از آن با تپیدن عکس ها می توانید چند عکس را برای خود برگزینید.
با تپیدن آیکون دو گوش اریب در پایین عکس می توانید مقیاس آن را تغییر دهید. این کار را می توانید با تپیدن دو انگشت شست و اشاره و دور و نزدیک کردن آنها از یکدیگر نیز انجام دهید.پس از انتخاب عکس ها، دکمه Next یا بعدی را در بالای برنامه بتپید. سپس در بخش پسین، فیلتر ها یا پال های دلخواه خود را برگزینید و دکمه Next یا بعدی را در بالای برنامه بتپید.

نوشته روش گذاشتن پست در اینستاگرام . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

روش گذاشتن پست در اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی