نمایشگاه قاب همدلی+فیلم


نمایشگاه قاب همدلی+فیلم

در نمایشگاه قاب‌های همدلی 35 عکس از مناطق سیل زده کشور در گالری اکنون اصفهان به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فاطمه شفیعی در خصوص نمایشگاه قاب‌های همدلی اظهارکرد: به منظور کمک به سیل زدگان 35 قطعه عکس هنری و خبری از 12 عکاس برجسته کشور در قالب نمایشگاه "قاب‌های همدلی" به مدت شش روز به نمایش عموم در می‌آید.

وی با بیان اینکه عکس‌ها از1۵۰ هزار تا یک میلیون تومان به فروش می‌رسد، افزود: هزینه عکس‌های فروخته شده توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان به سیل زدگان داده می‌شود و خوشبختانه در روز اول نمایشگاه بیشتر تابلوها به فروش رسید.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه عکس قاب‌های همدلی با همکاری خبرگزاری ایسنا و حمایت فصلنامه عکاسی و همکاری جمعیت هلال احمر اصفهان و کیوریتور ابراهیم عرب بیگی در گالری "اکنون" واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین، بن‌بست حریر، پلاک ۹ برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه عکس‌های آریا جعفری، روزبه روزبهانی، حسن غفاری، خشایار جوانمردی، سهیل زندآذر، سمانه اصغری، امین رحمانی و ایمان حامی خواه به نمایش گذاشته شده است.

شفیعی با بیان اینکه عکاسان خبری و هنری در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: این عکاسان با حضور در سه منطقه سیل‌زده آق‌قلا گلستان، لرستان و خوزستان از زوایای مختلف، عمق فاجعه سیل را به نمایش در آوردند.

وی افزود: تعدادی از این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده دیده شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. تمام عکاسانی که در این رویداد شرکت کردند حق تألیفی بابت عکس‌های خود دریافت نکردند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان