ارتباطات اداری سریع و آسان با دستگاه‌های فکس پاناسونیک


ارتباطات اداری سریع و آسان با دستگاه‌های فکس پاناسونیک

دستگاه فکس یکی از ابزارهای مهم در ارتباطات اداری است که امروزه در تمامی شرکت‌های کوچک و بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. فکس، امکان ارسال و دریافت نامه‌های اداری را با استفاده از خطوط تلفن فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، اگر به دنبال خرید یک دستگاه فکس هستید، فکس پاناسونیک از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است که از کارایی و قابلیت‌های بالایی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا دو مدل از پرفروش‌ترین دستگاه‌های پاناسونیک را معرفی کنیم:

فکس پاناسونیک KX-FP۷۰۱

دستگاه فکس پاناسونیک ۷۰۱ از مدل‌های کاربنی این برند است. این نوع از دستگاه‌ها قابلیت چاپ روی کاغذهای معمولی را دارند و از رول کاربن به عنوان جوهر استفاده می‌کنند.

فکس ۷۰۱ می‌تواند به صورت پشت سر هم یک کاغذ را به ۲۰ شماره متفاوت فکس کند. این قابلیت باعث سرعت و صرفه‌جویی در زمان می‌شود که برای شرکت‌های بزرگ با حجم کار زیاد بسیار مناسب است. اگر در زمان دریافت فکس، کاغذ در دستگاه نباشد، فکس KX-FP۷۰۱ می‌تواند تا ۲۸ برگه را در حافظه داخلی خود ذخیره کند و به محض قرار گرفتن کاغذ در محفظه، اسناد را چاپ کند.

امکان کپی از قابلیت‌های مهم این دستگاه است. به جای خرید دو دستگاه کپی و فکس می‌توانید در منابع مالی صرفه‌جویی کرده و این دستگاه را تهیه کنید، علاوه بر این در شرکت‌هایی که فضای کمی در اختیار دارند، تهیه یک دستگاه به جای دو دستگاه می‌تواند فضای کمتری را اشغال کند. یک گوشی با سیم در این دستگاه تعبیه شده که می‌توانید از آن به جای دستگاه تلفن نیز استفاده کنید. عملکرد کپی پیشرفته این مدل به صورت برگ است. این دستگاه فکس می‌تواند در هر دقیقه ۴ برگ را چاپ کند که سرعت مناسبی برای مصارف روزانه است.

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این دستگاه سیستم اصلاح خطای ECM است که سند ارسالی را خط به خط چک کرده و در صورت تشخیص مشکلات نویز، برای اطمینان از کیفیت مطلوب، آن را دوباره ارسال می‌کند.

ارتباطات اداری سریع و آسان با دستگاه‌های فکس پاناسونیک

فکس پاناسونیک KX-FL۶۱۲CX

دستگاه فکس پاناسونیک ۶۱۲ از مدل‌های لیزری این برند است. مهم‌ترین مزیت تکنولوژی لیزر، سرعت، دقت و مقرون به‌صرفه بودن است. باوجود اینکه قیمت دستگاه‌های لیزری عموماً بالاتر از مدل‌های کاربنی است، ولی در مقابل پودر مصرفی آن‌ها ارزان‌تر است و هزینه نگهداری بالایی ندارند. دستگاه‌های لیزری از تونر جهت چاپ استفاده می‌کنند. تونر یک نوع پودر الکتریکی قابل شارژ است که دارای دو عنصر اصلی رنگ‌دانه و پلاستیک است.

سرعت چاپ این مدل دستگاه ۱۴ برگ در دقیقه است که برای شرکت‌های بزرگ با حجم کار فوق‌العاده بالا نیز مناسب است. امکان کپی در این مدل نیز، مانند دستگاه ۷۰۱ به صورت برگ برگ است. در صورت عدم وجود کاغذ در محفظه این دستگاه، تا ۱۷۰ سند دریافتی را در حافظه خود ذخیره می‌کند و با گذاشتن کاغذ در محفظه آن‌ها را چاپ خواهد کرد. قسمت تغذیه‌ی خودکار دستگاه که ADF(Automatic document feeder) نام دارد می‌تواند تا ۲۰ صفحه را به صورت اتوماتیک ارسال کند.

شرکت‌هایی که دارای دستگاه سانترال در مجموعه هستند، می‌توانند به جای قرار دادن یک خط تلفن شهری برای فکس، یک داخلی را به آن اختصاص دهند.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک در ایران است که زیر نظر اتحادیه مخابرات ایران مشغول به فعالیت است. این شرکت تمامی محصولات خود را با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید محصول متناسب با نیاز خود، با بخش فروش تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره :۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس و یا به وبسایت IDEHAL.ORGمراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟