جامعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد 104 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد


جامعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد 104 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان 104 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد.

جامعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد 104 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 9 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و برخی از فرماندهان ارشد نظامی، با اشاره به شأن و جایگاه تیپ 48 فتح استان، اظهار کرد: سپاه پاسداران سد فکری و خطی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های دشمن است.
وی افزود: فعالیت همه ارگان‌ها و مسئولان برای رضای خدا و رضای مردم است، امروز سپاه در مقابل مردم سربلند و قطعاً از رضایت خداوند نیز بهره‌مند خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرمانده تیپ 48فتح، گفت: شما یادگاران تیپ قدرتمندی هستید که شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
زارع‌پور اضافه کرد: همه حرکت‌ها و گام‌های آموزش و پرورش در راستای استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است و در این راه تعاملات با سپاه پاسداران را مغتنم و ارزشمند می‌شمارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اجرای طرح هجرت، راهیان نور،کلاس‌های آموزش نظامی، طرح شهید بهنام محمدی و حلقه صالحین را فعالیت‌های مشترک سپاه و آموزش و پرورش دانست که به همت معلمان نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه معلم چراغ هدایت جامعه و دانش‌آموزان است و تأثیر به سزایی در جهت‌گیری زندگی آنان دارد، بیان کرد: شغل مقدس معلمی یک افتخار بزرگی است و علاقه وافر معلمان به تعلیم و تربیت باعث می‌شود تا آنان در این سنگر مقدس بمانند.
زارع‌پور تصریح کرد: در طول هفته معلم از معلمان ایثارگر و جانباز تجلیل و برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اجرا می‌شود.
وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان 104شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد.
همچنین، حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پاداش معلمان با هیچ مزد مادی قابل قیاس نیست و فقط اجر معنوی می‌تواند مزد این فعالیت الهی و ارزشمند باشد.
وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان معلمان باشیم، یادآور شد: باید از همه نیروهای اهل قلم و فکر در پیشبرد و توسعه اهداف انقلاب استفاده شود.
حکمتیان در این دیدار با تأکید بر نگاه مثبت به همه خدمتگزاران کشور از جمله خدمتگزاران در عرصه تعلیم و تربیت، یادآور شد: آموزش و پرورش با محوریت معلمان و آموزگاران، محوری ترین نقش را در سلامت فکری و اجتماعی یک جامعه و ساختن یک محیط اجتماعی متعالی دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند