جدال برای فتح جام دوازدهم سوپرلیگ کاراته


جدال برای فتح جام دوازدهم سوپرلیگ کاراته

پرونده سوپرلیگ کاراته مردان و بانوان با رویارویی هشت تیم مدعی 13 اردیبهشت بسته می شود

جدال برای فتح جام دوازدهم سوپرلیگ کاراتهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته، دوازدهمین دوره سوپرلیگ کاراته در حالی جمعه با برگزاری سه دیدار در بخش بانوان و مردان به پایان می‌رسد که هشت تیم مدعی برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش می‌کنند.
در بخش بانوان چهار تیم جوانه صفادشت، مرداس قم، هیئت کاراته گیلان و صرافی بهنام به دور نیمه نهایی راه یافته اند و برای قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.
در این هفته ابتدا و از ساعت ۹ صبح دیدار‌های نیمه نهایی بین تیم‌های مرداس قم با صرافی بهنام و جوانه صفادشت با هیئت کاراته گیلان برگزار خواهد شد، سپس ۲ تیم راه یافته به فینال برای تعیین قهرمان این فصل مقابل هم قرار می‌گیرند.
تیم‌های مرداس قم و صرافی بهنام ۲ تیمی هستند که اولین بار حضور در سوپرلیگ کاراته را تجربه می‌کنند و هر ۲ با عملکرد خوب به دور پایانی لیگ راه می‌یابند. تیم جوانه صفادشت هم در دومین سال حضورش خوش ظاهر شده و با ترکیبی از نفرات ملی پوش و بومی درصدد کسب عنوان قهرمانی است.
اما هیئت کاراته گیلان دیگر تیم مدعی قهرمانی است که در سال‌های گذشته در سوپرلیگ و لیگ‌های پایه حضور داشته است و حالا با حضور در سوپرلیگ تلاش می‌کند، عنوان قهرمانی را کسب کند.
در لیگ مردان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس، آذرپینار تبریز و رعد پدافند هوایی چهار تیمی هستند که برای قهرمانی در جمعه مبارزه می‌کنند. در مبارزات نیمه نهایی هفته پایانی و از ساعت ۱۴، دانشگاه آزاد مقابل تیم رعد پدافند هوایی قرار خواهد گرفت و تیم پاس به مصاف آذرپینار تبریز می‌رود.
دانشگاه آزاد با پنج عنوان قهرمانی سوپرلیگ، با کاراته کا‌های صاحب نام و ملی پوشی که در اختیار دارد به دنبال ششمین عنوان قهرمانی است. تیم پاس هم که چهارمین حضورش در سوپرلیگ را تجربه می‌کند و در این سال‌ها حضوری خوب داشته است، به دنبال تکمیل کلکسیون افتخارات و کسب عنوان قهرمانی است.
رعد پدافند هوایی که برای دومین سال پیاپی در سوپرلیگ تیمداری می‌کند از ترکیب جوانان و کاراته کا‌های مستعدی بهره می‌برد و می‌خواهد مقابل تیم‌های صاحب نام و مدعی، شگفتی ساز شود.
آذرپینار تبریز دیگر تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی است که برای اولین بار در سوپرلیگ حاضر شده است و از کاراته کا‌های ملی پوش، با تجربه و جوان در ترکیبش استفاده می‌کند. در کادرفنی این تیم نیز مربیانی موفقی حضور دارند که سابقه حضور در تیم ملی را داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا