شایعه: نسخه‌ی بعدی بازی Yakuza تا سال 2020 عرضه خواهد شد


سازندگان سری بازی Yakuza در جدیدترین خبر خود از احتمال انتشار نسخه‌ای دیگر طی دو سال آینده خبر دادند که باید دید آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. در ادامه می‌توانید جزئیات جالبی در خصوص این نسخه مشاهده کنید. Yakuza از سری عناوین مهیج و پرطرفدار اکشن است که نسخه‌های مختلف آن به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. اخیرا نیز مطلع...

شایعه: نسخه‌ی بعدی بازی Yakuza تا سال 2020 عرضه خواهد شد

سازندگان سری بازی Yakuza در جدیدترین خبر خود از احتمال انتشار نسخه‌ای دیگر طی دو سال آینده خبر دادند که باید دید آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. در ادامه می‌توانید جزئیات جالبی در خصوص این نسخه مشاهده کنید.

Yakuza از سری عناوین مهیج و پرطرفدار اکشن است که نسخه‌های مختلف آن به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. اخیرا نیز مطلع شدیم که جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی تحت عنوان Yakuza Kiwami 2 قرار است در آینده در دسترس بازی‌بازان و دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار بگیرد که اطلاعاتی در مورد سیستم مورد نیاز آن را می‌توانید مشاهده کنید.

به نقل از اعضای شرکت سگا، سازندگان این سری بازی قصد انتشار نسخه‌ی دیگری از Yakuza را دارند که ممکن است برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده و طرفداران این عنوان باید مدتی برای انتشار اخبار جدید صبور باشند. احتمالا این نسخه تا ماه مارس سال ۲۰۲۰ در اختیار بازی‌بازان قرار گیرد. اطلاعات دیگری در خصوص این بازی در دسترس نیست اما به محض دریافت اخبار بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

شایعه: نسخه‌ی بعدی بازی Yakuza تا سال 2020 عرضه خواهد شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم