قره قروت حساسیت فصلی را کاهش می zwnj;دهد


قره قروت حساسیت فصلی را کاهش می zwnj;دهد

سلامت نیوز: متخصص طب سنتی گفت: بورانی اسفناج، سمنو و قره قروت از غذاهایی است که طب سنتی خوردن آن را برای کاهش حساسیت فصلی توصیه می کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فهیمی گفت: گیاهان دارویی تأثیر زیادی بر کاهش حساسیت های بهاری دارد از سوی دیگر نکته ای که پزشکان طب سنتی به آن توصیه می کنند پوشیدن لباس های کتابی برای کاهش حساسیت در این...

سلامت نیوز: متخصص طب سنتی گفت: بورانی اسفناج، سمنو و قره‌قروت از غذاهایی است که طب سنتی خوردن آن را برای کاهش حساسیت فصلی توصیه می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فهیمی گفت: گیاهان دارویی تأثیر زیادی بر کاهش حساسیت‌های بهاری دارد از سوی دیگر نکته‌ای که پزشکان طب سنتی به آن توصیه می‌کنند پوشیدن لباس‌های کتابی برای کاهش حساسیت در این فصل است.

وی خاطرنشان کرد: خوردن عرقیات گیاهی مانند شاتره، کاسنی نیز می‌تواند در کاهش حساسیت‌های بهاری تأثیرگذار باشد.

این متخصص طب سنتی تأکید کرد: افرادی که به حساسیت بهاری مبتلا هستند بهتر است در این فصل از خوردن غذاهای پر ادویه خودداری کنند و از حجم غذایشان بکاهند.

فهیمی خاطرنشان کرد: بهتر است در بهار به‌جای آب عرق شاتره بنوشید، زیرا تأثیر زیادی در کاهش حساسیت فصلی دارد در این ماه تلاش کنید از گوشت قرمز کمتر استفاده کنید و در غذای بچه‌ها از جوجه‌خروس استفاده کنید.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: بورانی اسفناج، سمنو و قره‌قروت از غذاهایی است که طب سنتی خوردن آن را برای کاهش حساسیت توصیه می‌کند. هرچند که خوردن آب ماست و آب دوغ نیز برای پاک‌سازی خون برای افراد که حساسیت فصلی دارند بسیار مفید است.

وی افزود: بیمارانی که به دلیل حساسیت فصلی زیاد عطسه می‌کنند؛ بهتر است روغن بنفشه و بادام مصرف کنند به این روش که در بینی خود روزی دو قطره روغن بادام یا بنفشه بچکانند، با این روش حساسیت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!