تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شد


تقریبا  دو هفته‌ی دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2019 میلادی یعنی A Plague Tale: Innocence باقی مانده است و به تازگی، استودیوی بازیسازی اسوبو (Asobo Studios) با انتشار یک تریلری از گیم‌پلی این عنوان، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده است. بازی A Plague Tale: Innocence را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های...

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شد

تقریبا دو هفته‌ی دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی A Plague Tale: Innocence باقی مانده است و به تازگی، استودیوی بازیسازی اسوبو (Asobo Studios) با انتشار یک تریلری از گیم‌پلی این عنوان، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

بازی A Plague Tale: Innocence را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی دانست. همان‌طور که در جریان هستید، در این بازی طاعون به کلی بر فرانسه مسلط شده و اگر در مکان‌های تاریک به گشت و گذار بپردازید، با استقبال متفاوتی از موش‌های وحشی که منتظر هستند تا شما را زنده زنده میل کنند، رو به رو می‌شوید. از طرفی دیگر در سطح شهر هم نگهبانانی وجود دارند که تفاوت چندانی با موش‌های ذکر شده ندارند. حال وظیفه‌ی یک دختر جوان به نام آمیسیا (Amicia) در این بازی منحصر به فرد، نجات دادن پسرکی کوچک و زنده نگه داشتن او در این شرایط هولناک است. این خواهر و برادر منحصر به فرد، با اتفاقات وحشتناک و ترسناکی رو به رو می‌شوند که در این میان، نقش خواهر بزرگ‌تر مراقبت از برادرش است که توسط تعداد خیره‌کننده‌ای از موش‌های وحشی محاصره شده‌اند. بسیاری از بازی‌بازان و کاربران، به موضوع داستان این بازی جذب شده‌اند و بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی آن هستند.

شایان ذکر است که این بازی، در فرانسه قرون وسطی جریان دارد و دشمنان اصلی شما در این عنوان، سربازان کلیسا و موش‌های بیش از حد هستند که برای هر کاربر و بازی‌بازی می‌تواند ترسناک و مهیج به نظر رسد. حال به تازگی تریلری از بازی A Plague Tale: Innocence در دسترس قرار گرفته که برروی سیستم ساخت و ساز و همچنین کیمیاگری بازی متمرکز شده است و بی‌شک، این عوامل از موضوعات اصلی و حیاتی برای زنده ماندن شما در میان این دشمنان هولناک شناخته می‌شوند. برای مشاهده و دریافت ویدئوی منتشر شده با کیفیت‌های مختلف، به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید.

بازی A Plague Tale: Innocence در تاریخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۱۴ می ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، مصاحبه‌ی انجام شده با سازندگان A Plague Tale: Innocence را از این نشانی مطالعه کنید تا به جزئیات جدیدی از آن پی ببرید.


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق