فرهنگ اسلامی با سند 2030 تفاوت و مخالفت‌های بسیاری دارد


فرهنگ اسلامی با سند 2030 تفاوت و مخالفت‌های بسیاری دارد

امام جمعه موقت بوشهر بر عمل انقلابی در ترویج فرهنگ، سیاست، اقتصاد و سبک زندگی تاکید کرد و گفت: فرهنگ اسلامی با سند 2030 تفاوت و مخالفت‌های بسیاری دارد و سند 2030 زمینه‌ساز تربیت سرباز برای ترویج فرهنگ غربی است.

به گزارش بوشهر ۲۴؛ حجت الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر به مساله سند 2030 و اهداف جهان غرب برای تصویب آن اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت موفقیت جهان غرب در تصویب سند 2030 ضربه بزرگی به پیکره انقلاب اسلامی و دین وارد می شود و این کار می‌تواند زمنیه را برای تربیت افراد مورد نظر غرب و ترویج فرهنگ غربی فراهم کند و سند 2030 زمینه‌ساز تربیت سرباز برای ترویج فرهنگ غربی است.

امام جمعه موقت بوشهر بر عمل انقلابی در ترویج فرهنگ، سیاست، اقتصاد و سبک زندگی تاکید کرد و ابراز داشت: فرهنگ اسلامی با سند 2030 تفاوت و مخالفت‌های بسیاری دارد.

وی در ادامه سخنان به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان زمینه رشد، سعادت و کمال انسان فراهم را می کند لذا خداوند متعال ماه رمضان را برای مسلمانان واجب کرده است.

دشتی با بیان اینکه روزه داری سبب تکامل و رشد انسان می شود گفت: اسلام چیزی برای ضرر و زیان انسان واجب نکرده است و منافع روزه‌داری زمینه رشد و سعادت انسان را فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر خواستار بررسی الگوهای تربیتی برای رشد انسان در دین مبین اسلام شد و با تاکید بر فعال شدن شوراهای مساجد و روحانیت جهت فراهم کردن فضای مناسب در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از سفارشات اکید دین اسلام این است که به فقرا و نیازمندان و مستضعفان در ماه مبارک رمان توجه ویژه‌ای شود.

دشتی در ادامه سخنان خود روز جهانی صلیب سرخ و هفته جمعیت هلال احمر را گرامیداشت و با تقدیر از تلاش های این مجموعه به ویژه در سیل اخیر در چند استان کشور گفت: تلاش‌های هلال احمر در سیل اخیر همان چیزی است که نظام و انقلاب ایران اسلامی تحت عنوان مهرورزی و خدمت به محرومان به ارمغان آورده است.

وی در ادامه با تقدیر در تلاش های نیروهای مسلح و نیز هلال احمر در کمک رسانی به سیل زدگان گفت: این انگیزه خدمت و یاری رسانی به همنوعان در هیچ جای جهان مانند ندارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه بر توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج این فرهنگ در جوامع مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: فرهنگ ما نشعت گرفته از دین اسلام و مبانی اعتقادی است که سبک زندگی اسلامی در این فرهنگ مورد توجه و تاکید است.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین