مدیر دبیرستان قرآنی مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد معرفی شد


مدیر دبیرستان قرآنی مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد معرفی شد

حجت الاسلام الهیاری، از انتخاب مدیر دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد از سوی آموزش و پروش فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام محمد الهیاری»، از انتخاب مدیر دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد از سوی آموزش و پروش فارس خبر داد و گفت: در اولین سال راه اندازی دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» کسب این موفقیت توسط این بانوی فرهیخته نشان از توان بالای مدیریتی و سطح کیفیت علمی فرهنگی کادر آموزشی و اجرایی این مرکز علمی و فرهنگی دارد.

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: کلیه استانداردهای عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی در دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» به شکل تخصصی به اجرا درآمده است و کلاس های علمی و فرهنگی و همچنین فوق برنامه در این مرکز جهت ارتقاء سطح کیفی دانش آموزان برگزار می شود.

وی با تقدیر و تشکر به سرکار خانم رباب شاهینی، مدیر این دبیرستان قرآنی، موفقیت وی را در کسب مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد ازسوی آموزش و پرورش را تبریک گفت، اضافه کرد: موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» با دارابودن مدارس پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم یکی بهترین مرکزهای علمی و آموزشی استان فارس محسوب می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ندبه