گوشی هوشمند LG V50 ThinQ در این ماه به بازار عرضه می شود


هم رسان: گوشی هوشمند جدید LG V50 ThinQ در این ماه به فروش می رسد، این گوشی در روز 10 می در کره جنوبی به بازار عرضه شود. قرار بود این گوشی در ماه گذشته به برای فروش به بازار عرضه شود، اگر چه این فروش کمی به تاخیر افتاده است اما قرار است از روز جمعه برای خرید در دسترس قرار بگیرد. همانطور که می دانید، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی FHD+ بوده...

گوشی هوشمند LG V50 ThinQ در این ماه به بازار عرضه می شود

هم رسان: گوشی هوشمند جدید LG V50 ThinQ در این ماه به فروش می رسد، این گوشی در روز 10 می در کره جنوبی به بازار عرضه شود.


قرار بود این گوشی در ماه گذشته به برای فروش به بازار عرضه شود، اگر چه این فروش کمی به تاخیر افتاده است اما قرار است از روز جمعه برای خرید در دسترس قرار بگیرد. همانطور که می دانید، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی FHD+ بوده که رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد، همچنین مجهز به پردازنده Snapdragon 855 بوده و 6GB رم نیز دارد.

گوشی هوشمند LG V50 ThinQ در این ماه به بازار عرضه می شود
دستگاه LG V50 ThinQ دارای حافظه ذخیره سازی 128GB بوده و با استفاده از درگاه microSD موجود بر روی این گوشی می توانید میزان ذخیره سازی را نیز افزایش دهید. این گوشی دارای دوربین های با کیفیتی در پشت و جلو بوده که شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در جلو و در پشت یک دوربین 16 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس های لباس عروس باز و جدید مهناز افشار در ساحل / با ازدواج پنهانی هر روز منفور تر!