رمضان، فرصتی برای رسیدن به کمالات انسانی است


رمضان، فرصتی برای رسیدن به کمالات انسانی است

گروه فرهنگی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه رمضان فرصت مناسبی برای رسیدن به درجات و کمالات انسانی است، گفت: ماه مبارک رمضان قلب‌ها آماده پذیرش نیکی‌ها، طلب بخشش و مغفرت از درگاه خداوند بلندمرتبه است.

رمضان، فرصتی برای رسیدن به کمالات انسانی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسین رهنمای، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و ماه آمرزش گناهان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی برای رسیدن به درجات و کمالات انسانی است.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان شیطان در زنجیر است، ادامه داد: امورات جاری ما حتی خوابیدن ما ثواب محسوب می‌شود و این لطف بزرگی است که خداوند متعال به حرمت این ماه عزیز در حق بندگان خود روا داشته است و تا پایان این ماه مبارک در‌های رحمت و معنویت به روی بندگان باز است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با تأکید بر اینکه باید قدر ماه مبارک رمضان را دانست، افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و گشایش رحمت الهی به بندگان است و اگر ما به‌خوبی از این ماه استفاده نکنیم قطعاً بازنده هستیم، زیرا معلوم نیست که بتوانیم ماه مبارک رمضان بعدی را درک کنیم.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان قلب‌ها آماده پذیرش نیکی‌ها، طلب بخشش و مغفرت از درگاه خداوند بلندمرتبه است، ادامه داد: یتیم‌نوازی و گستراندن سفره‌های اطعام برای ایتام و اکرام در حق آنان در پرتو آموزه‌های دینی در این ماه سبب خواهد شد تا خیران و نیکوکاران به آرامش قلبی و سعادت حقیقی دست یابند.
حجت‌الاسلام رهنمای در پایان گفت: خانواده‌هایی هستند که در این ماه روزه هستند، ولی مایحتاج زندگی مناسبی ندارند بخصوص هم‌وطنانمان در مناطق سیل‌زده کشور که تمامی زندگی‌شان براثر سیل از بین رفته و ما امروز به‌عنوان یک مسلمان وظیفه‌ داریم به یاری آن‌ها بشتابیم و با کمک‌های خود مرهم کوچکی بر زخم‌های بزرگ آنان باشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج