پاسخ ویدیویی نیروهای قسام به صهیونیست ها


گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس...
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس است. این گردان ها با انتشار ویدیویی از عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی از پایگاه های فلسطینی ها پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های شهید عزالدین قسام با انتشار یک فایل ویدئویی اعلام کرد که عملیات روز گذشته رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از یکی از پایگاه‌های مقاومت در غزه را خنثی کرده است.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس است. این گردان ها با انتشار ویدیویی از عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی از پایگاه های فلسطینی ها پرده برداشت. در این ویدیو مسئولان فلسطینی پیامی هشدار آمیز به صهیونیستها دادند.

در این پیام ویدیویی گفته شده است که صهیونیست ها درصدد جاسوسی بودند ولی عملیات آنها با شکست روبرو شده است. قسام در این ویدیو به عملیات نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در خان یونس اشاره کرد.

سال گذشته صهیونیستها یک سری عملیات جاسوسی در شرق شهر خان یونس انجام دادند که با برخورد شدید نیروهای قسام روبرو شده بود. در آن درگیری فرمانده اسرائیلی در درگیری با فلسطینی ها به هلاکت رسیده بود.

بر اساس فایل ویدئویی که قسام منتشر کرده است، رژیم صهیونیستی روز گذشته قصد کارگذاشتن این دستگاه جاسوسی در پایگاه مقاومت را داشته که این عملیات نیز خنثی شد.

پایان پیام/42
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید