وزیر صنعت برای انتصاب رئیس سازمان زمین شناسی حکم داد


وزیر صنعت برای انتصاب رئیس سازمان زمین شناسی حکم داد

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن وتجارت با صدور حکمی علیرضا شهیدی را به عنوان رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور معرفی کرد که پیش از آن سرپرستی این سازمان را برعهده داشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارتخانه مزبور، شهیدی دیماه پارسال حکم سرپرستی از رضا رحمانی دریافت کرده بود که پیش از آن به عنوان معاون سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور فعالیت داشت.
پیش از این راضیه لک در آذرماه 96 به عنوان رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از محمد شریعتمداری وزیر وقت، حکم انتصاب گرفته بود.
همچنین براساس گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در جلسه ای با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و شورای معاونان ایمیدرو، اردشیر سعد محمدی به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.
قبل از این، محمد رضا بنی اسدی راد در اسفند ماه 96 به سمت مدیرعامل شرکت مس منصوب شده بود و اکنون با بازنشستگی وی، سعد محمدی هدایت شرکت ملی صنایع مس را برعهده گرفته است.
سعد محمدی بهمن ماه 96 توسط مجمع عمومی ایمیدرو، به عنوان عضو موظف هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منصوب شده بود.
وی دیماه 1388 هم به سمت مدیرعامل شرکت مس منصوب شده بود و تا مهر ماه 91 که به شرکت ملی فولاد ایران رفت، در مس فعالیت داشت.
اقتصام**1559


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان