کواکبیان: دولت در بودجه‌بندی حرمت مجلس را نگه نمی‌دارد


کواکبیان: دولت در بودجه‌بندی حرمت مجلس را نگه نمی‌دارد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر دولت روحانی بگوید، من خودم رای آورده‌ام، این حرف بی‌ربطی است؛ اگر ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رای نمی‌آورد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مصطفی کواکبیان در برنامه تلویزیونی «چهل ۵۷» و در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: در عمل اینطور نیست و گاهی توسط خود مجلسی‌ها حرمت امامزاده نگه داشته نمی‌شود و گاهی توسط نهادهای دیگر این اتفاق می‌افتد؛ مثلاً در حوزه بودجه، دولت خیلی در نحوه بودجه‌بندی نقش دارد.

بیشتر بخوانید:

ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رأی نمی‌آورد


کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا آینده‌نگری سیاسی در خصوص آینده برجام در بین مسئولان دولت و سیاست خارجی وجود داشته یا خیر، تصریح کرد: کسی خیلی پیش‌بینی نمی‌کرد که ترامپ چنین پدیده‌ای باشد.(!)


این نماینده مجلس درباره وضعیت تعامل دولت حسن روحانی با اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اگر دولت روحانی بگوید، من خودم رای آورده‌ام، این حرف بی‌ربطی است؛ اگر ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رای نمی‌آورد.


کواکبیان افزود: دولت در این مدت بی مهری و کم‌لطفی به ما زیاد داشته است و البته ما قبول نداریم که دولت را باید زمین بزنیم. باید شرایط جنگ اقتصادی را قبول داشته باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب