برنامه‌های تلاوت قاریان بین‌المللی در فارس اعلام شد


برنامه‌های تلاوت قاریان بین‌المللی در فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، به‌مدت 8 روز محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی کشورمان در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.

برنامه‌های تلاوت قاریان بین‌المللی در فارس اعلام شد

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: این محافل به‌مدت 8 روز و طی روزهای اول تا 8 خردادماه امسال در استان برگزار خواهند شد.
وی با تصریح اینکه «سعید پرویزی»، «سیدمصطفی حسینی» از قاریان بین‌المللی کشورمان طی این ایام در فارس تلاوت می‌کنند، افزود: این محافل از روز چهارشنبه، اول خردادماه با تلاوت سعید پرویزی در شیراز آغاز خواهد شد.
جلالی ادامه داد: نخستین محفل از ساعت 12 تا 13 در زندان مرکزی عادل‌آباد شیراز برگزار خواهد شد و بعد از آن پرویزی در ساعت 18:30 تا 20 در امامزاده سیدحسین(ع) شهرستان پاسارگاد و از ساعت 21:30 تا 23 در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) ارسنجان تلاوت خواهد کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در روز پنج‌شنبه، 2 خردادماه پرویزی از ساعت 7:30 تا 9 صبح در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز و بعد از آن در ساعت 18:30 تا 20 در مسجد جامع کوار و از ساعت 21:30 تا 23 در مسجد جامع میمند تلاوت می‌کند.
وی اظهار کرد:‌ در روز جمعه، 3 خردادماه نوای قرآن با تلاوت پرویزی از ساعت 12 تا 13 ظهر در مصلی نماز جمعه شهرک گلستان و سپس در ساعت 22:30 تا 23:30 در امامزاده سیدمحمد(ع) دهپیاله شیراز طنین‌انداز خواهد شد که این آخرین تلاوت سعید پرویزی در فارس طی ایام رمضان خواهد بود.
جلالی همچنین به برنامه‌های تلاوت سیدمصطفی حسینی در فارس پرداخت و گفت: نخستین محفل انس با قرآن با تلاوت این قاری بین‌المللی کشورمان در ساعت 18:30 تا 20 در مسجد جامع ممسنی و در ساعت 21:30 تا 23 در مسجد امام حسین(ع) کازرون در روز شنبه، 4 خردادماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: حسینی در روز یکشنبه، 5 خردادماه از ساعت 12 تا 13 در مسجد جامع سیدالشهدا(ع) و از ساعت 22:30 تا 23:30 در امامزاده سیدنظام‌الدین محمود(ع) شیراز تلاوت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: حسینی در روز دوشنبه، 6 خردادماه از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد جامع امام خمینی(ره) نی‌ریز و از ساعت 21:30 تا 23 در مسجد الغدیر آباده طشت آیات وحی را تلاوت می‌کند.
جلالی با اشاره به برنامه‌های تلاوت حسینی در روز سه‌شنبه، 7 خردادماه گفت: نوای قرآن با تلاوت حسینی از ساعت 12 تا 13 در کانون اصلاح و تربیت شیراز و از ساعت 22:30 تا 23:30 در امامزاده سیدتاج‌الدین غریب(ع) شیراز طنین‌انداز خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس به برنامه‌های آخرین روز تلاوت حسینی در فارس اشاره کرد و افزود: این قاری بین‌المللی کشورمان از ساعت 18:30 تا 20 در امامزاده اسماعیل اقلید(ع) و از ساعت 21:30 تا 23 در مسجد امام باقر(ع) مرودشت در روز چهارشنبه، 8 خردادماه تلاوت خواهد کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !