کارگاه «مثبت‌اندیشی و زندگی معنوی» در شاهرود برگزار شد


کارگاه «مثبت‌اندیشی و زندگی معنوی» در شاهرود برگزار شد

گروه اجتماعی ــ کارگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت «مثبت اندیشی و زندگی معنوی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

کارگاه «مثبت‌اندیشی و زندگی معنوی» در شاهرود برگزار شد

به گزارش ایکنا از سمنان، مریم‌السادات اقوامی، مدرس کارگاه سبک زندگی اسلامی شب گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه در کارگاه «مثبت اندیشی و زندگی معنوی» با تأکید بر مثبت‌نگری و استفاده از تفکر مثبت و رشد معنویت در زندگی مشترک اظهار کرد: در دنیای مملو از مشکلات و افکار منفی، انسان‌های مثبت اندیش با انگیزه‌ای که دارند زندگیشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و به سمت موفقیت گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انرژی‌های مثبت مانند صبر، خوبی، محبت و عشق مقابل کینه، دشمنی، رذالت و تاریکی قرار دارند، متذکر شد: امواج مثبت انسان‌های پر انرژی را جذب می‌کند و کسانی‌که زندگیشان برپایه تفکر مثبت است احساس خوشبختی و رضایت قلبی بیشتری دارند.

به گفته اقوامی؛ انسان‌هایی که با معنویت همراه هستند نور حقیقت بیشتری بر آنها جاری است و این را می‌توانیم در زندگی افرادی که با معنویات و قرآن خو گرفته‌اند ببینیم که با توسل و توکل به نور ایمان اضطراب کمتری را تجربه می‌کنند.

به گفته وی؛ سوره طلاق، سوره خانواده معرفی شده که در آیات دو و چهار این سوره اشاره شده که خداوند به کسانی که مثبت می‌اندیشند نوید می‌دهد نجات از سختی و روزی از جایی که خدا می‌داند و تسهیل در کار و خداوند وکیل آنها خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا