بهترین مراکز خرید استانبول


بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید در جشنواره خرید استانبول، استانبول علاوه بر اینکه از نظر سرگرمی و فرهنگ جزء مراکز پر طرفدار است، بلکه جزء برترین مقصد‌ها میان دوستداران خرید است. با داشتن حدود 120 مرکز خرید در این شهر، حتی از برخی کشور‌های اروپایی نیز، دارای مراکز خرید بیشتری است. در این مراکز خرید علاوه بر ارائه انواع مارک ها، کالا‌های متنوع و گوناگونی مانند:...

مهمترین مراکز خرید در جشنواره خرید استانبول، استانبول علاوه بر اینکه از نظر سرگرمی و فرهنگ جزء مراکز پر طرفدار است، بلکه جزء برترین مقصد‌ها میان دوستداران خرید است. با داشتن حدود ۱۲۰ مرکز خرید در این شهر، حتی از برخی کشور‌های اروپایی نیز، دارای مراکز خرید بیشتری است. در این مراکز خرید علاوه بر ارائه انواع مارک ها، کالاهای متنوع و گوناگونی مانند: لباس، غذا، سرگرمی، الکترونیک و ... ارائه می‌شود. برای یافتن سوغاتی‌های منحصر به فرد، بازدید از بزرگترین و قدیمی‌ترین بازار ترکیه، یعنی بازار بزرگ و بازار ادویه را فراموش نکنید.
بهترین مراکز خرید استانبول۱. بازار اقاقیا استانبول (Akasya AVM)
مرکز خریدی که در قسمت یوسکودر Acibadem استانبول واقع شده و حدود ۸۰۰۰۰ متر مربع را در بر می گیرد. این مرکز دارای طراحی و معماری منحصر به فرد که دارای ۲۷۰ فروشگاه، مرکز بازی برای کودکان، ۱۵ سالن سینما با ۲۵۰۰ صندلی همراه با یکی از بزرگترین صفحه نمایش IMAX در اروپا، سالن‌های غذاخوری با بیش از ۲۰۰۰ صندلی و پارکینگ بزرگ است. اگر می‌خواهید تجربه‌ی خریدی منحصر به فرد، لوکس و با ارزش و مقرون به صرفه داشته باشید، این مرکز خرید را به خاطر بسپارید.
بهترین مراکز خرید استانبول۲. مرکز خرید اکباتی Akbatı
مرکز خرید Akbatı توسط املاک و مستغلات سرمایه گذار وابسته به هلدینگ Akkök در صنعت املاک تاسیس شد. این مرکز دارای ۲۰۰ فروشگاه محلی و جهانی، ۹ سالن سینما، رستوران با انواع غذا‌های جهانی، زمین بازی و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۳۰۰۰ خودرو است. معماری و تزیین فضای داخلی آن برگرفته از طبیعت است. جشنواره غذا و پارک که در کافه و رستوران‌های این مرکز تدارک دیده می‌شود، بازدیدکنندگان با هر سنی را جذب می‌کند. موفقیت Akbatı با دریافت جوایز ملی و بین المللی به رسمیت شناخته شده است. مرکز خریدی که به راحتی در دسترس است و در ماه ژوئیه میزبان بسیاری از اتفاقات خوب است.
بهترین مراکز خرید استانبول
۳. مرکز خرید اکمرکز استانبول Akmerkez
این بازار در سال ۱۹۹۳ در‌های خود را به روی مردم باز کرد. هنوز هم مورد توجه‌ترین مرکز برای بازدید از مارک‌های منحصر به فرد و فروشگاه ها، سرگرمی‌های متعدد، غذاخوری و.. است. در این مرکز خرید کسب و کار، فرهنگ و سرگرمی، میزبانی درست، همه و همه باهم زیر یک سقف به نمایش گذاشته شده است. دارای ۸ طبقه است که ۴ تای آن به فروشگاه‌ها که تعداد آن‌ها ۲۴۶ بلوک است و بقیه به پارکینگ اختصاص یافته است. انواع سرگرمی‌ها در فضای باز در وسط استانبول ارائه می‌شود. علاوه بر سرگرمی و خرید، دارای رستوران و کافه‌های شیک و بینظیری است. این مرکز خرید موفق به دریافت جوایز معتبری شده و در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ به ترتیب به عنوان "بهترین مرکز خرید در اروپا" و "بهترین مرکز خرید جهان" انتخاب شد.
بهترین مراکز خرید استانبول
4. مرکز خرید کیواهیر استانبول CEVAHIR
آیا می دانید در مرکز خرید Cevahir استانبول، کیسه های خرید برای شما حمل میشوند! با نگه داشتن انگشت خود را بر روی نبض مرکز خرید جهانی، شور و هیجان را به خود هدیه دهید. در این مرکز، استاندارهای خرید بالا رفته است. علاوه بر اینکه کیسه ی خرید مشتریان حمل می شود، بلکه به آنها در تاریخ 1 تا 31 ژوئیه هدایای ویژه ای نیز داده می شود. برجسته ترین مارک ها، رستوران با غذاهای ترکی و بین المللی، سرگرمی و شادی در این مرکز خرید ارائه می شود که شاید در هیچ کجای دنیا نتوانید آنرا تجربه کنید.
بهترین مراکز خرید استانبول
۵. مرکز خرید فروم استانبول؛ بزرگترین مرکز خرید اروپا
با مجموع ۴۹۵۰۰۰ متر مربع در BAYRAMPASA، استانبول، نه تنها بزرگترین مرکز خرید ترکیه، بلکه بزرگترین مرکز خرید اروپا با در اختیار داشتن ۱۷۶.۰۰۰ متر مربع و ۲۹۲ مارک ملی و بین المللی است. در این مرکز علاوه بر سرگرمی‌های ویژه، آکواریوم بزرگی با بزرگترین خانواده کوسه‌های اروپا و اولین پارک ژوراسیک نیز هست. این مرکز دارای معماری، طراحی، فروشگاهها، کافه و رستوران ها، سینما و ... است و همچنین دسترسی به آن نیاز ساده است.
بهترین مراکز خرید استانبول
۶. بازار کانیون استانبول؛ همانند یک شهر
کانیون علاوه بر مرکز خرید، محلی برای کار و زندگی است، این یک شهر کوچک داخل شهر استانبول است. این مرکز خرید احساس رهایی آخر هفته را به شما می‌دهد بدون آنکه از شهر خارج شده باشید. کانیون دارای فضای باز، سیستم مدیریت دما و رطوبت، چشم انداز زیبای شهری، معتبر‌ترین خرده فروشان، رستوران‌ها و کافه‌های ترک و بین المللی است. در این مرکز، برند‌های معتبر جهانی و ترک با بیش از ۱۶۰ مارک به چشم می‌خورد. این مال بزرگ دارای سوپر مارکت، ۳۵ رستوران، بازار خیابانی، سینما، باشگاه، تئاتر و ... است. حتی فعالیت‌های غیر منتظره مانند برگزاری کنسرت نیز در آن به چشم می‌خورد.
بهترین مراکز خرید استانبول
۷. مرکز خرید استانبول مال؛ با تخفیفاتی شگفت انگیز
در این مرکز خرید می‌توانید روزی افسانه‌ای با بهترین خرید و تخفیفات را داشته باشید. بزرگترین مرکز خرید ترکیه که دارای بهترین سرگرمی‌ها می‌باشد. با ۳۵۰ فروشگاه و ارائه هزاران مارک تجاری، تجربه‌ای بی نظیر را در طول جشنواره برای شما به ارمغان می‌آورد. تاریخ برگزاری جشنواره از ۱ تا ۳۱ ژوئن می‌باشد. همچنین در فضای باز این مرکز خرید می‌توانید به تماشای کنسرت بنشینید. همچنین در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۱۶، روز تخفیف بزرگ استانبول است. با تخفیفاتی که در این دوران ارائه می‌شود، می‌توانید بهترین خرید‌ها را داشته باشید.
بهترین مراکز خرید استانبول
۸. مرکز خرید اوزدیلک استانبول Özdilek
این مرکز خرید دارای ۱۷۰ فروشگاه برجسته در ۵ طبقه، هایپر مارکت، فروشگاه الکترونیکی، مناطق بازی کودکان، سینما و رستوران با ۱۵۰۰ نفر ظرفیت است. این مرکز خرید از سال ۲۰۰۵ شروع که فعالیت کرده است. این مرکز به صورت مستقیم با خط مترو اتصال دارد و رفت و آمد را آسان کرده است. همچنین این مرکز دارای پلازا با حدود ۳۰۰۰ کارمند و هتل‌های بین المللی زنجیره‌ای ۵ ستاره با ۳۸۹ اتاق و سالن‌های کنفرانس است.
بهترین مراکز خرید استانبول
۹. مرکز زورلو استانبول
یک شاهکار مدرن، منحصر به فرد‌ترین پروژه املاک و مستغلات استانبول که به شیوه زندگی جدید در قلب استانبول ایجاد شده است. در این مرکز بیش از ۲.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است. این پروژه دارای مرکز هنر‌های نمایشی، مرکز خرید، هتل، فضای اداری و منازل مسکونی است. در طول توسعه مرکز زورلو مشخص شد که یکی از چیز‌هایی که مورد نیاز استانبول است، فضای میزبانی رویداد‌های هنری و فرهنگی است. مرکز هنر‌های نمایشی این مجموعه، چند منظوره می‌باشد و قادر به میزبانی رویداد‌های مختلف است. این مرکز دارای بیش از ۷۲۰۰۰ متر مربع فضای سبز با ۲۰۰ نوع مختلف از گیاهان و ۶۸ گونه‌ی مختلف درخت است. مرکز خرید با بیش از ۱۸۰ فروشگاه در قلب این پروژه واقع شده است که از هر طرف به دیگر مکان‌ها وصل می‌شود. در این مرکز علاوه بر ارائه مارک‌های تجاری برجسته، غذا‌های لذیذی نیز طبخ می‌شود.
مترجم:سحر مردانه منبع: istshopfest.com - istshopfest.com


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز