کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مردمی را در جشن های دهه کرامت فعال کرده اند


کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مردمی را در جشن های دهه کرامت فعال کرده اند

نشست کارگروه هنری که به تازگی تشکیل شده و دومین نشست خود را برگزار کرد، استفاده از ظرفیت شخصیت ها و چهره های هنری و فرهنگی به منظور فراگیرتر کردن برنامه های دهه کرامت در اقصی نقاط کشورو همراهی بیشتر مردم در برگزاری جشن های این دهه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست «کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت»، با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه های فعال در حوزه دهه کرامت، امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) در محل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد.

این گزارش می افزاید: نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بر نقش بی نظیر مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و سایر نهادهای دینی و مردمی در راستای توسعه نقش مردم در برگزاری برنامه های این دهه تاکید کردند.

همچنین در نشست کارگروه هنری که به تازگی تشکیل شده و دومین نشست خود را برگزار کرد، استفاده از ظرفیت شخصیت ها و چهره های هنری و فرهنگی به منظور فراگیرتر کردن برنامه های دهه کرامت در اقصی نقاط کشورو همراهی بیشتر مردم در برگزاری جشن های این دهه تاکید کردند.

بنا بر این گزارش، بیشتر زمان دومین نشست کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت صرف بحث و بررسی برای رونق بخشی به نقش گروه های خودجوش فرهنگی و هنری و تقویت جایگاه مردم در اجرای برنامه های دهه کرامت شد.

این گزارش می افزاید، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مسئولیت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت را برعهده دارد و امسال نیز بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری آماده برگزاری برنامه های مختلف در مساجد سراسر کشور هستند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل