برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند


برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

با برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نفرات برتر این مسابقات در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

عبدالمحمد نمازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد طبق جدول زمان بندی برگزار شد.

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزیدگان این دوره از مسابقات در شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار داشت: علیرضا مسیح پور، سیدرضا رضوی و حامد نجاتی به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته تحقیق قرائت را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مجتبی ضرغامی، سید سعید هاشمی و مجتبی معینی در رشته تحقیق ترتیل رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند، ادامه داد: حافظ علی نژاد حفظ 5 جزء اول، مهدی رضایی، وحید آرامشیان و سید روح الله هاشمیان در رشته دعاخوانی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نمازی گفت: سکینه دستیاران و ثریا الهی در رشته تحقیق قرائت رتبه های اول و دوم، سیده سحر عباسی پور، مهری محبت پناه و طیبه راستگو در رشته تحقیق ترتیل رتبه های اول تا سوم و زینب حسینی و فرشته طاووسی به ترتیب رتبه های اول و دوم رشته دعاخوانی در شهرستان بویراحمد را به دست آوردند.

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه علی حیاتی و مهدی ناظم در رشته تحقیق قرائت رتبه های اول و دوم این مسابقات در شهرستان دنا را کسب کردند، اضافه کرد: سیدمحمد ناصری در رشته حفظ 20 جزء اول، روح الله کمالی، آرمین علی پور و علی صناعی به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته اذان را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مصطفی فرهادی و رضا جاودانی در رشته دعاخوانی رتبه های اول و دوم را کسب کردند، ابراز داشت: مبارکه دست افکن در رشته تحقیق ترتیل اول، مینا چراغی در رشته حفظ کل رتبه اول، گل آفرین حیدری در رشته حفظ 10 جزء اول و فریده زابلی زاده و زهره محمدحسینی در رشته حفظ 5 جزء رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.

نمازی به برگزیدگان این دوره از مسابقات در شهرستان چرام اشاره کرد و یادآور شد: محمد باقریان و مصطفی فتاح در رشته تحقیق قرائت رتبه های اول و دوم را کسب کردند

این فعال فرهنگی و قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حسین پورحسینی و سیدناصر تقوی در رشته تحقیق ترتیل رتبه های اول و دوم، مهری نجفی در رشته حفظ کل اول و پریناز حمیده نژاد در رشته حفظ 20 جزء اول شدند.

وی با بیان اینکه فاطمه باقری و زهرا زیبنده در رشته حفظ 10 جزء رتبه های اول و دوم و لیلا جهانبخش و زینب ایزدی در رشته حفظ 5 جزء رتبه های اول و دوم را به دست آوردند، ادامه داد: ستاره اسدزاده و فاطمه صداقتی در رشته قرائت تحقیق رتبه های اول و دوم و ثریا صداقتی، زهرا گندمکار و فاطمه الهی در رشته دعاخوانی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نمازی به اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در شهرستان کهگیلویه اشاره و اظهار داشت: محمدطاهر پیروز و محمود اسماعیلی به ترتیب رتبه های اول و دوم رشته دعاخوانی را به دست آوردند.

مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جواد دستخون و کیوان رفیعی رتبه های اول و دوم در رشته اذان و هوشنگ رازی پور رتبه اول در رشته حفظ 10 جزء را به دست آوردند، گفت: سیدعلی دژند و میلاد شفیعی نیز رتبه های اول و دوم در رشته تحقیق قرائت و زیور صبوری، اکرم ناصری و سیده رقیه میری به ترتیب رتبه های اول تا سوم در رشته قرائت ترتیل را کسب کردند.

وی از سیده فاطمه تقوی و زری گندمکار به عنوان برگزیدگان اول و دوم در رشته حفظ 10 جزء سخن به میان آورد و گفت: نرگس حسینی نژاد نفر اول در رشته حفظ 20 جزء و هما بنام و تهمینه خدنگ رتبه های اول و دوم رشته حفظ کل را به دست آوردند.

نمازی خاطرنشان کرد: سیده فرخنده ربانی رتبه اول در رشته دعاخوانی و سیده فاطمه افرا، ناهید آرام و پریسا آتش سودا رتبه های اول تا سوم را در رشته حفظ 5 جزء به دست آوردند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به برگزیدگان این مسابقات در شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: در گروه برادران و در رشته دعاخوانی به ترتیب علی نظر شکیبا، محمد مهدی صفاری اصل و جمال امیری نژاد حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رشته ترتیل سهراب فلسفی زاده رتبه اول و امیر حصاری پور حائز رتبه دوم و در رشته تحقیق به ترتیب پژمان پناهی و امیرعباس هاشمی حائز رتبه اول و دوم شدند، ادامه داد: در رشته اذان سعید جان افراغیان به عنوان نفر برتر شناخته شد.

نمازی یادآور شد: در گروه خواهران و در رشته تحقیق به ترتیب یاسمن یزدان شفاء، تهمینه مومن نژاد و فاطمه مومن نژاد حائز رتبه اول تا سوم شدند.

این فعال فرهنگی و قرآنی با اشاره به اینکه در رشته ترتیل به ترتیب خانم ها نسترن یزدان شفاء، عاطفه افتخاری و فاطمه کریمی حائز رتبه اول تا سوم شدند، گفت: در رشته دعاخوانی سه نفر برتر این رشته به ترتیب سمیرا قدسی نسب، فاطمه مومن نژاد و نسترن یزدان شفاء بودند و در رشته حفظ، خانم فرخنده نیکویی حائز رتبه برتر شدند.

وی به مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان گچساران اشاره و اظهار داشت: حسین دست یافته نفر اول در رشته حفظ، روح الله حبیبی مقدم در رشته حفظ 10 جزء و مجتبی خادمی رتبه نخست در رشته ترتیل را به دست آوردند.

نمازی با بیان اینکه پدرام فصیح زاده و محمد فتحی به ترتیب رتبه اول و دوم رشته ترتیل را کسب کردند، اضافه کرد: مجتبی جعفری نفر اول رشته دعاخوانی، سیدمحمد حسن حسینی راد نفر اول رشته تحقیق، رضا فتحی، سیدعلی نازی و ولی صادقی پور به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته اذان را کسب کردند.

مدیر اداره قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فاطمه درودی مقدم، معصومه گزینی و مریم شیخی به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته ترتیل را کسب کردند، یادآور شد: مریم جعفری در رشته حفظ 10 جزء نفر اول، زینب امیله نفر دوم همین رشته و مریم دل افکار در رشته حفظ 20 جزء نفر اول بود.

وی گفت: سیده فاطمه موحد و محدثه عبداللهی به ترتیب رتبه های اول و دوم را در رشته قرائت تحقیق به دست آوردند، ضمن اینکه سیده اکرم خادمی در رشته حفظ 5 جزء اول، سیده مرضیه زمانی گلشن دوم، سمیه رشیدی کیا نفر سوم، سکینه سجودیان در رشته دعاخوانی نفر اول، زهرا اکبری دوم و افسانه علی پور رتبه سوم دعاخوانی را کسب کردند.

مدیر اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی این مسابقات 13 تیرماه برگزار می شود.

پایان پیام/82

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گام اول فعالیت‌های قرارگاه امداد اجتماعی تشریح شد