دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با کیفیت FULL HD در حلال دانلود


نسخه کامل فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی امروز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد و در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک گانگستری درام در فضایی تلخ و اکشن می‌باشد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین ۱۵ هزار ویدئوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های ولی زاده انتخاب شده‌اند. "دبورا یانگ" منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز پیش از این فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته هومن سیدی استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج‌ترین فیلم-ژانر در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود که به خوبی می‌تواند در عرصه بین‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند.

مغزهای کوچک زنگ زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فیلم فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم به دست آورد. این فیلم نگاهی به زندگی گوشه‌ای از فقیرترین مردم ایران دارد. مردمی که در این فیلم به تصویر کشیده شده‌اند در پی فقر به بزهکاری خصوصاً مقوله تولید و پخش مواد مخدر روی آورده‌اند یا از خردسالی در این جامعه بزهکار بزرگ شده‌اند. همچنین موضوع نگاه‌های تعصبی به مقوله غیرت در این فیلم به چالش کشیده شده‌است.

این فیلم در ۴ مهر ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شاهین، شکور و شهروز سه برادر هستند که در یک حلبی‌آباد زندگی می‌کنند. شکور که برادر بزرگ‌تر است سردسته باند موادمخدر می‌باشد. این باند علاوه بر تولید مواد مخدر با دادن مکان زندگی برای کودکان بی‌سرپرست آنها را برای عضویت در این باند آماده می‌کند. پلیس‌ها به مخفیگاه این گروه حمله کرده و شکور را دستگیر می‌کنند و این موقعیت مناسبی برای شاهین می‌باشد که سرپرست جدید این باند موادمخدر باشد. هدیه تهرانی، امیر آقایی، نوید محمدزاده، سعید داخ و جمعی از هنرجویان تئاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" با کیفیت FULL HD در حلال دانلود

مخاطبان می‌توانند بالاترین کیفیت نسخه‌های رسمی این فیلم را به صورت قانونی در وبسایت حلال دانلود به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM با ترافیک نیم بها در کلیه اپراتورهای اینترنت کشور دانلود کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !