بررسی گوشی هوشمند جدید OnePlus 7Pro(+فیلم)


هم رسان: گوشی جدیدOnePlus7 Pro که در این هفته معرفی شده است، این گوشی دارای برخی از ویژگی های ویژه ای می باشد که بر روی دستگاه های قدرتمند دیده می شود، اما قیمت این دستگاه از 669 دلار آغاز می شود. ما تا به حال فیلم جعبه گشایی و تست شکنجه گوشی پرچمدار OnePlus را دیده ایم و حالا فیلمی از معرفی کامل این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است. همانطور که...

بررسی گوشی هوشمند جدید OnePlus 7Pro(+فیلم)

هم رسان: گوشی جدیدOnePlus7 Pro که در این هفته معرفی شده است، این گوشی دارای برخی از ویژگی های ویژه ای می باشد که بر روی دستگاه های قدرتمند دیده می شود، اما قیمت این دستگاه از 669 دلار آغاز می شود.


ما تا به حال فیلم جعبه گشایی و تست شکنجه گوشی پرچمدار OnePlus را دیده ایم و حالا فیلمی از معرفی کامل این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است.
همانطور که در این فیلم مشاهده می نمایید گوشی OnePlus 7 Pro یک دستگاه کاملا چشمگیر بوده و می توان آن را با گوشی های هوشمند دیگر شرکت های معروف مقایسه نمود. این دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 بوده و بین 6GB و 12GB حافظه رم یکی را می توانید انتخاب نمایید، که به همراه صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ می باشد. این گوشی همچنین از سیستم عامل Oxygen و باتری 4000 mAh استفاده می نماید و حافظه ذخیره سازی 256GB دارد و از دوربین های با کیفیتی نیز بهره می برد. در پشت گوشی از سه دوربین استفاده شده است که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی می باشد و در جلو نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی استفاده شده است.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک کرمانشاه افتتاح شد/ پهپادها به کمک پلیس می آیند