دیوید کولتارد: شرایط در فراری برای چارلز لکلرک آسانتر است


فرمول یک ایران – دیوید کولتارد ستاره پیشین تیم مک لارن بیان کرده است که شرایط رقابت برای چارلز لکلرک در فراری نسبت به سباستین فتل آسانتر است و چارلز فقط نیاز دارد که از او سریعتر باشد تا در این تیم ماندگار شود. کولتارد در مورد وضعیت فعلی فراری اینگونه پاسخ داد: مدیر تیم، متیا بینوتو در شرایط سختی قرار دارد، ابتدا او باید به تصحیح اشتباهات خودرو...

فرمول یک ایران – دیوید کولتارد ستاره پیشین تیم مک لارن بیان کرده است که شرایط رقابت برای چارلز لکلرک در فراری نسبت به سباستین فتل آسانتر است و چارلز فقط نیاز دارد که از او سریعتر باشد تا در این تیم ماندگار شود.

کولتارد در مورد وضعیت فعلی فراری اینگونه پاسخ داد:

مدیر تیم، متیا بینوتو در شرایط سختی قرار دارد، ابتدا او باید به تصحیح اشتباهات خودرو بپردازد و در شرایط رقابتی قرار گیرد چون برتری که مرسدس در این فصل دارد بسیار زیاد است. خیلی وقت پیش نبود که لوییس همیلتون به تیم مرسدس آمد و با نیکو روزبرگ هم تیمی شد که یک اتفاق خوب هم برای مرسدس و هم برای فرمول یک بود. به این خاطر که تیم به هر دو راننده اجازه رقابت آزاد را داد آنهم به هر قیمتی.

احساسات در بالاترین حد ممکن بود و این معنای موتوراسپورت است و چیزی که فرمول یک به آن نیاز دارد. در فراری نیز شرایط الان به این سبک است ولی برای بینوتو متفاوت، مرسدس در برتری کامل بود حتی زمانی که نیکو و لوییس به هم برخورد می کردند و از مسابقه خارج می شدند این کاملا معلوم بود که یکی از این دو نفر برنده قهرمانی جهان بودند. اما در فراری همچنان بحث سر این است که اولویت با چه کسی است، فتل یا لکلرک!؟

دیوید کولتارد: شرایط در فراری برای چارلز لکلرک آسانتر استدیوید کولتارد: شرایط در فراری برای چارلز لکلرک آسانتر است لوئیس همیلتون و نیکو روزبرگ – گرندپری چین 2015

ستاره پیشین فرمول یک در مورد این دو راننده نیز اینگونه اظهار نظر کرد:

چارلز کاری که باید انجام بدهد را انجام می دهد. او می خواهد که سریعتر باشد و اگر فرصتی را پیدا کند برای سریعتر بودن دریغ نمی کند. اما از انطرف سباستین هدفی کاملا متفاوت دارد.

او می خواهد که فراری را به یک تیم پیروز تبدیل کند. پس ما اینجا دو نوع فشار را داریم که برای سباستین به این گونه است که حتما او باید ببرد و هر چیزی دیگری کافی نیست. اما چارلز کار اسانتری را در پیش دارد او فقط باید سریعتر از سباستین باشد و اثبات کند که می تواند هم تیمی خود را که چهار بار قهرمان جهان شده است را شکست دهد و آینده درخشانی را در انتظار دارد. در زمان حضور کیمی، سباستین هیچگونه فشاری روی او نبود. اما در هر صورت این کار درستی نبود که فراری کیمی را بیش از این در تیم خودش نگه دارد.

چارلز احساسات زیادی را ایجاد می کند و این چیزیست که فراری به ان می نازد. ما همه دوست دار یک جنگ تیمی هستیم مانند سنا و پراست یا لوییس و نیکو و حال چارلز و سباستین. برای مثال به ردبول در این فصل نگاه کنید، مکس ورشتپن کوچکترین فشاری از هم تیمی خود دریافت نمی کند، گسلی هنوز پتانسیل خود را نشان نداده است و این چیز خوبی نیست.

دیوید کولتارد: شرایط در فراری برای چارلز لکلرک آسانتر استدیوید کولتارد: شرایط در فراری برای چارلز لکلرک آسانتر است دیوید کولتارد

در ادامه او به بازگشت مجدد فراری به رقابت ها اینگونه نظر داد:

صد در صد! انها هم افراد لازم و هم پول کافی را برای این کار را دارند، اما مسئله اصلی اینجاست که مرسدس نیز دارد بسیار خوب عمل می کند.

او در مورد اینکه ایا رقابت درون تیمی فراری تبدیل به فاجعه می شود بین دو راننده یا نه که برای مثال سباستین فتل مجبور به خداحافظی از این تیم شود، اینگونه پاسخ داد:

نه من اینطور فکر نمی کنم. مطمئنا سباستین جوانتر نمی شود. اما او همچنان یک قهرمان فرمول یک است و هنوز هم خیلی سریع است. البته چارلز می تواند با مکس ورشتپن آینده فرمول یک را شکل دهد ولی هنوز از سباستین سریعتر نیست و این یک واقعیت است.

همانطور که گفتم، سباستین فشار بسیار بیشتری را حس می کند و خودش نیز به این موضوع آگاه است. سباستین باید قهرمان جهان شود ولی چارلز فقط باید از او بهتر باشد که این برای چارلز خیلی آسانتر است. اما من معتقدم که سباستین می تواند او را شکست دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند