صحبت‌های قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در A لیگ استرالیا


صحبت‌های قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در A لیگ استرالیا

مهاجم ایرانی تیم سیدنی استرالیا قهرمانی با این تیم در A لیگ را وصف نشدنی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی برای تعیین قهرمان فصل ۲۰۱۹ لیگ استرالیا دو تیم پرت گلوری و سیدنی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و این ضربات بود که یاران قوچان‌نژاد توانستند حریف خودشان را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

رضا قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در لیگ استرالیا گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. نمی‌توانم حسم را بعد از قهرمانی در لیگ توصیف کنم. من در زمستان به تیم اضافه شدم و بازیکنان استقبال خوبی از من به عمل آوردند. نمی‌دانستم باید انتظار چه چیزی را داشته باشم و قطعاً به زمان نیاز دارم تا بتوانم خودم را به شرایط وفق دهم. در راه این قهرمانی همه تمام تلاش خودشان را به خرج دادند و هر چه در توان داشتیم در بازی‌های خودمان نشان دادیم و با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: من به بازیکنان تیم اعتماد کامل داشتیم و می‌دانستم حتی اگر بازی به پنالتی کشیده شود، تیم ما توان بردن و قهرمانی را دارد که در نهایت همین هم شد. البته پنالتی خیلی بستگی به شانس دارد و ما نشان دادیم که علاوه بر تیم خوب بودن، شانس هم داریم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان