تمهیدات اورژانس تهران برای شب‌های قدر


تمهیدات اورژانس تهران برای شب‌های قدر

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران تمهیدات مربوط به مراسم شب‌های قدر را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران: معتمدی معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران؛درباره تمهیدات اورژانس در شب های قدر اظهار کرد:همزمان با برگزاری مراسم شب های قدر اورژانس تهران تمهیدات ویژه ای را در نظر دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر آمادگی کامل تمامی پایگاه ها، نیروهای اورژانس در قالب ۱۴ دستگاه آمبولانس، ۷ دستگاه موتورلانس در ۱۴ نقطه پایتخت از جمله حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، حسینه ارشاد،امام زاده صالح، امام زاده حسن آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران افزود: نیروهای اورژانس تهران از زمان آغاز مراسم احیا تا اذان صبح و پایان مراسم در این اماکن مستقر هستند.

تمهیدات انتظامی پلیس مترو برای لیالی قدرفرماندهی یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از سمفونی تمهیدات انتظامی پلیس مترو در شب‌های قدر و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان تهرانی خبر داد.
سرهنگ علی باقری گفت: با توجه به افزایش ساعت مترو در تمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵ و ۳۰ دقیقه صبح نیرو‌های پلیس مترو به صورت ویژه جهت برقراری نظم و امنیت در ایستگاه‌ها حضور دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: در ایستگاه‌هایی که در نزدیکی مساجد حیات و محل‌های برگزاری مراسمی که حضور گسترده‌تر شهروندان را مواجه خواهیم بود ماموران بیشتری جهت امنیت حضور خواهند داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت تلخ مسجد ابن تیمیه پس از هدف قرار گرفتن توسط هواپیماهای اسرائیلی