قهرمانی نماینده ایران در رقابت های قوی ترین مردان اوراآسیا


قهرمانی نماینده ایران در رقابت های قوی ترین مردان اوراآسیا

«اکبر طالشی» با قهرمانی در رقابت های قویترین مردان اوراآسیا در پایتخت جمهوری آذربایجان، نشان طلای خود را به شهدای مدافع حرم و جانبازان تقدیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو؛ «اکبر طالشی» ورزشکار سنگین وزن کشورمان با قهرمانی در رقابت های قویترین مردان اوراآسیا جام «حیدر علی اف» در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، نشان طلای خود را به شهدای مدافع حرم و جانبازان همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.
در این رقابت های سخت و سنگین «اکبر طالشی » با وزن 110 کیلوگرم از جمهوری اسلامی ایران با کسب امتیازبرتر در هر 5 بخش این مسابقات و با اختلاف 6 امتیازی با نفر دوم توانست نشان طلا و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند .
«وصال مراد اف »و « نامیگ مهدی اف » هر دو از جمهوری آذربایجان عنوان های دومی و سومی این مسابقات را کسب کردند.
تیم کشورمان با دو ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته بود که «مرتضی ناصری » دیگر ورزشکارکشورمان به عنوان چهارمی این مسابقات دست یافت .
غلطاندن لاستیک 400 کیلوگرمی به تعداد 8 بار در یک دقیقه ، ددلفت هالتر رکوردی ، جابه جایی چمدان 280 کیلوگرمی به مسافت 25 متر ، برداشتن کنده فلزی به وزن 125 کیلوگرم و اجرای حرکات ترکیبی سه گانه ، 5بخش این مسابقه را شامل می شد .
تیم کشورمان را در این مسابقات «کریم طالشی» به عنوان مربی و «حسین تقی زاده» به عنوان سرپرست همراهی می کردند.
مسابقات اروپا- آسیایی فدراسیون جهانی WSF جام «حیدر علی اف» باکو با شرکت 9 ورزشکار از کشورهای جمهوری اسلامی ایران ، جمهوری آذربایجان ، روسیه ، ترکیه ، گرجستان ، ازبکستان و اوکراین برگزار شد .
اکبر طالشی قهرمان این مسابقات 17 سال است در این رشته ورزشی فعالیت می کند و تاکنون عنوان های قهرمانی مسابقات جهانی در وزن خود را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است .
مصاحبه شودنده اول : اکبر طالشی قهرمان مسابقات
مصاحبه شونده دوم : کریم طالشی سرمربی تیم ایران
مصاحبه شونده سوم : مرتضی ناصری نفر چهارم مسابقه


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حادثه هواپیمای سنگاپور با چند کشته و زخمی