تست سرعت و شتاب فولکس واگن آماروک | فیلم


تست سرعت و شتاب فولکس واگن آماروک | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندمشخصات محبوب‌ترین خودروی سایز کوچک جهان | فیل...تست سرعت و شتاب فولکس واگن آماروک | فیلم...با فولکس واگن آرتیون مدل 2018 آشنا شوید |...

فولکس واگن آماروک با طراحی مجدد و ریزه کاری های زیاد در قسمت های کلیدی خودرو مانند فیس جلو و به روز رسانی داخل کابین با مواد با کیفیت بهتر ارائه شده است. در فولکس واگن آماروک مدل ۲۰۱۷ قرار است از ترمز اضطراری و سیستم مانیتورینگ تشخیص عابر پیاده استفاده شده است. سپر جلو و جلو پنجره همگی بروز شده اند و همچنین دارای گلگیرهای گسترده تر و چراغ های ال ای دی با طراحی جدید است.

در فولکس واگن آماروک جدید از طراحی داخلی جدید و جذاب بهره مند است از جمله رنگ صفحه نمایش چند منظوره و سیستم های رادیویی و ناوبری و همچنین یکی از نکات برجسته در داخل آماروک جدید صندلی ergoComfort قابل تنظیم الکتریکی جدید برای راننده و صندلی مسافراست که سبب افزایش فضای پاها و راحتی راننده می شود.

فولکس واگن آماروک توانایی تولید ۵۵۰ نیوتن بر متر گشتاور و ۱۶۵ کیلو وات / ۲۲۴ PS نیرو را دارد که این قدرت در نهایت سبب می شود فولکس واگن آماروک جدید به بیشترین سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت برسد وشتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر / ساعت خود را فقط در ۷٫۹ ثانیه بدست می آورد.این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته است.

روکش صندلی چرم ناپا، با دوخت دوخطه CERAMIQUE و گرم کن صندلی و ویژگی‌های قابل توجه در طراحی معماری داخلی همچون پانل ابزار جدید شامل با خطوط افقی همه و همه سبب می شود که فضای داخلی بیشتر از قبل مورد توجه شود قرار گیرد. فرمان چند منظوره نیز سبب آسان تر شدن رانندگی شده راننده است. صفحه نمایش رنگی ۳D و آینه های عقب فریم لس، سیستم سرگرمی، رابط USB، سیستم ناوبری، سیستم کمک پارکینگ، پدال جنس استنلس استیل ، سیستم تهویه هوا، اتصال بلوتوث، سوکت ۱۲ ولت از دیگر مزایای خودروی فولکس واگن آماروک ۲۰۱۷ است.

قیمت فولکس واگن آماروک جدید در آلمان از ۲۵٫۷۲۰ یورو برای مدل پایه شروع می شود که یک مدل محور عقب از نوع دو کابین با موتور ۶ سیلندر TDI با توان تولید ۱۲۰ کیلو وات قدرت است.مدل دیگری از همین خودرو نیز با قیمت ۹۴۰ یور بیشتر در دسترسر است که دارای اتاقک دو جداره با توان ۱۰۳ کیلو وات نیرو توسط موتور TDI چهار سیلندر است. البته مدل تاپ این خودرو با قیمتی در حدود ۴۶٫۵۲۵ یورو وجود دارد که با نام فولکس واگن آماروک Aventura به فروش می رسدرو دارای موتور TDI 6 سیلندر با قدرت ۱۶۵ موتور کیلو وات است که در خود گیربکس ۴Motion هشت سرعتهجای داده است و تا پایان سپتامبر ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

در این ویدئو تست شتاب و سرعت این خودرو را می‌بینید.

تست سرعت و شتاب فولکس واگن آماروک | فیلم

(۱۵۲)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی