مهمترین معیار برای انتخاب همسر + فیلم


مهمترین معیار برای انتخاب همسر + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده درباره معیار‌های انتخاب همسر شایسته و مناسب می‌گوید.

مهمترین معیار برای انتخاب همسر + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری زاده خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رفتار‌های صحیح اجتماعی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در جامعه ما دیده می شود تعامل و ارتباط نامناسب برخی از زوجین در خانواده با یکدیگر است، البته این نوع رفتار و ارتباط بستگی به معیارهای انتخاب همسر است، که باید در آن دقت و توجه بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه درباره معیارهای صحیح انتخاب همسر گفت: در معیارهای انتخاب همسر باید به چند نکته توجه داشته باشیم، اینکه همراه زندگیمان به پختگی لازم رسیده باشد، سنجیده فکر کند و سخن بگوید، همچنین با دقت، تفکر و ممارست اخلاق، خشونت و هیجانات خود را کنترل کند. البته همواره یکی دیگر از معیارهای همسر مناسب، ظرفیت انتقادپذیری اوست، که باید توجه شود در چه زمان و مکانی آن را بیان می کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حائری‌زاده در ادامه با تاکید بر استقلال فکری زوجین بیان کرد: استقلال فکری هر کدام از زوجین، خوش‌رویی و خوش‌اخلاقی بسیار حائز اهمیت است. درواقع آنچه که این روزها باعث از بین رفتن زندگی‌ها می شود کج خلقی‌ها و خشونت است.

مشروح این گفت‌وگو را در زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان