دشمنان می‎خواهند غلام حلقه به گوش آن‌ها باشیم


دشمنان می‎خواهند غلام حلقه به گوش آن‌ها باشیم

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: دشمنان می‎خواهند غلام حلقه به گوش آن‌ها باشیم و تا زمانی که این موضوع را نپذیریم دشمنی آنان ادامه خواهد یافت.

دشمنان می‎خواهند غلام حلقه به گوش آن‌ها باشیمبه گزارش ایکنا از قم، آیت‎الله العظمی سبحانی امروز هشتم خرداد در درس تفسیر خود در مدرسه علمیه حجتیه در قم گفت: پیامبر در جنگ تبوک به دلیل مسافت طولانی و لشکر دشمن از مسلمانان درخواست کرد که همه آنها در این جنگ شرکت کنند و همچنین برخی از مسلمانان بیش از توان خود نیز در این جنگ انفاق کردند.

وی افزود: منافقان از سویی کسانی که بیش از مقدار انفاق می کردند ریکار خطاب می‌کردند و از دیگر سوی کسانی را که اموالی برای انفاق نداشتند را مسخره می‌کردند و می گفتند که خداوند به این مال کم شما نیازی ندارد.

مفسر قرآن تصریح کرد: منافقان نمی‌خواهند لشکر اسلام پیروز شوند و در این راه به مسیر و ابزاری دست می‌زنند؛ اگر اعمال منافقان را بررسی کنیم می‌بینیم که آنها با اصل اسلام مشکل داشتند.

وی گفت: دشمنان ما تا زمانی که امت‌های اسلامی به صورت کامل تابع آنها نشود به دشمنی خود ادامه می دهند؛ نباید انتظار داشته باشیم که دنیا از ما راضی باشند؛ هر کاری که انجام دهیم دشمن به ما اعتراض می کند و به همین دلیل باید به قرآن و سنت پیامبر و علما و عقل سلیم گوش فرادهیم و کار خود را انجام دهیم؛ دشمن به دنبال آن است که ما را به فقر بکشد و پیوسته تابع و غلام حلقه به گوش آنها باشیم.

آیت الله سبحانی اظهارکرد: در ادامه خداوند بیان می‌دارد که این منافقان هدایت نمی‌شوند و باید آنها را رها کرد؛ حتی اگر آنها را دعا کنید این دعا مستجاب نخواهد شد؛ پیامبر برای همه طلب رحمت می‌کرد ولی چنین دعایی برای منافقان نمی‎کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟