ستاره بایرن مونیخ در این تیم ماندگار شد


ستاره بایرن مونیخ در این تیم ماندگار شد

با اینکه به ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ توصیه شده این تیم را ترک کند، ولی او می‌گوید از بایرن نخواهد رفت و برای حفظ جایگاهش در آلیانز آرنا خواهد جنگید.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ با وجود آنکه چند روز پیش اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن رسماً اعلام کرد که به بواتنگ پیشنهاد شده که در فصل تابستان می‌تواند باشگاه را ترک کند، می‌گوید قصد فرار ندارد بلکه می‌خواهد در بایرن بماند و برای حفظ جایگاهش در آلیانز آرنا مبارزه کند.

بواتنگ از سال ۲۰۱۱ که منچسترسیتی را ترک کرد و به آلمان آمد تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند، تا کنون تقریباً همیشه یکی از مهره‌های ثابت ترکیب بایرن بوده است. اما بواتنگ ۳۰ ساله در یکی دو فصل اخیر تا حدودی با افت مواجه شده و در این تیم دیگر محبوبیت سابق را ندارد.
ستاره بایرن مونیخ در این تیم ماندگار شد

در فصلی که گذشت نیکو کوواچ، سرمربی بایرن معمولاً متس هوملس و نیکلاس سوله را به میدان می‌فرستاد و برای پست دفاع وسط آن‌ها را به بواتنگ ترجیح می‌داد. بواتنگ می‌داند که با شروع تابستان و از راه رسیدن دو مهره جدید بایرن در این پست، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز، به ترتیب از اشتوتگارت و اتلتیکو مادرید، رقابت برای فیکس شدن در این پست به مراتب داغ‌تر خواهد شد.


ولی بواتنگ با همه این اوصاف می‌گوید قصد گوش دادن به توصیه اولی هوینس و ترک باشگاهش را ندارد. بواتنگ در این باره گفت:" من از اینجا فرار نخواهم کرد. اوضاع می‌تواند به سرعت عوض شود. بله من می‌توانم تصور کنم که فصل آینده در بایرن مونیخ هستم و برای این تیم بازی می‌کنم".

بواتنگ در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت:" در ماه آگوست سال گذشته پاری سن ژرمن خواهان جذب من بود، ولی دو باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ بر سر عدد و رقم انتقال من به نتیجه نرسیدند و من در بایرن ماندگار شدم. وقتی یک بازیکن پیشنهاد مناسبی دارد و به او گفته می‌شود که کار تمام شده، ولی یکدفعه می‌گویند نه، به توافق نرسیدیم، این برای من ناراحت‌کننده بود".

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ صف مردم ملایرِ همدان برای شرکت در انتخابات