شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت


شرکت پست سلطنتی انگلیس موسوم به “رویال میل” اعلام کرد تبادل محموله های پستی با ایران را از سر گرفته است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، شرکت پست انگلیس اعلام کرد ضمن ارسال همه بسته های پستی به مقصد ایران که به علت لغو برنامه ارسال آنها در انبارهای این شرکت مانده بود، محموله های پستی جدید هم به ایران منتقل خواهد شد.حمید...

شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت
شرکت پست سلطنتی انگلیس موسوم به “رویال میل” اعلام کرد تبادل محموله های پستی با ایران را از سر گرفته است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، شرکت پست انگلیس اعلام کرد ضمن ارسال همه بسته های پستی به مقصد ایران که به علت لغو برنامه ارسال آنها در انبارهای این شرکت مانده بود، محموله های پستی جدید هم به ایران منتقل خواهد شد.
حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در انگلستان نیز با اشاره به پیگیری های انجام شده گفت: بر اساس گزارش های رسیده، در مرحله نخست محموله های پستی معطل مانده به مقصد کشورمان ارسال می شود و به تدریج همه فعالیت های پستی طبق روال گذشته از سر گرفته خواهد شد.
شرکت پست انگلیس درباره بسته های ارسالی به مقصد ایران که طی روزهای گذشته تحویل شعب و باجه های پستی شده بود مدعی شد،بسته های پستی را که در مسیر انتقال هنوز در انگلیس است به نشانی فرستندگان آن بازخواهد گرداند.
حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در انگلیس با انتقاد شدید از اقدام شرکت پست انگلیس، استفاده از خدمات پست را از ابتدایی ترین خدمات مدنی و حقوق مردمی دانست و تاکید کرد: این حق نباید به هیچ بهانه ای محدود شود و ما از همه امکانات برای لغو این اقدام غیرقانونی استفاده می کنیم.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عباسی دوانی: با شعار بازگشت به مردم، وارد عرصه انتخابات شده‌ام