تشرف جوان قبرسی به اسلام در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی/انتخاب نام «محمد» توسط این تازه‌مسلمان


تشرف جوان قبرسی به اسلام در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی/انتخاب نام «محمد» توسط این تازه‌مسلمان

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به تشرف افراد متعدد به اسلام در دفتر تهران آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی، گفت: یک جوان قبرسی امروز با حضور در دفتر این مرجع و گفتن شهادتین، مسلمان شد. وی نام «محمد» را برای خود برگزید.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سید ناصر احمدی احمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تاکنون چندین غیر مسلمان با حضور در دفتر حضرت آیت ‌الله العظمی نوری همدانی در تهران (خیابان ری، مسجد و حسینیه همدانی ها) و گفتن شهادتین، مسلمان شده اند، اظهار کرد: همچنین، طی حدود 14 سال که از فعالیت این دفتر می گذرد، تعدادی از برادران و خواهران اهل سنت نیز با حضور در دفتر حضرت آیت ‌الله العظمی نوری همدانی، مستبصر (شیعه) شده اند.

این عضو دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران افزود: مارینوس ماریتو، جوان تبعه کشور قبرس که متولد هشتم می 1970 میلادی است، امروز (شنبه، 11 خردادماه) با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران، و گفتن شهادتین، مسلمان شد.

وی اضافه کرد: مارینوس ماریتو در جریان مسلمان شدنش به ما گفت که «با مطالعه و بررسی بسیار، تشرف به دین اسلام را پذیرفته و اسلام را دین صلح، مهربانی و عطوفت یافته است. امیدوارم بتوانم موجب آبرومندی و سربلندی این دین در کشورم شوم».

احمدی تصریح کرد: یکی از سنت های دفتر حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران در جریان تشرف افراد به اسلام یا تشیع، تقدیم کتاب های آموزنده و مفید به آنان است و امروز نیز چند جلد از کتاب های حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید و همچنین کتاب های «اربعین میردامادی» و «تاریخ چهارده معصوم(ع)» تالیف آیت الله سید باقر آیت میردامادی (مسئول دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران) به آقای مارینوس ماریتو تقدیم شد.

وی با بیان اینکه ما در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران به هر یک از افراد تازه مسلمان یا مستبصر، تغییر اسم را پیشنهاد می کنیم، ابراز کرد: آقای ماریتو که خود را شیفته سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) معرفی کرد به همین دلیل نام «محمد» را برای خود برگزید.

این عضو دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تهران تاکید کرد: تغییر دین یا مذهب افراد در این دفتر، کاملاً آزادانه انجام می شود و کارشناسان این دفتر قبل از انجام این اتفاق مهم، توضیحات مفیدی درباره ویژگی های اسلام و تشیع به افراد ارائه می کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی