اجرای پژوهش برای درمان سندروم متابولیک با کمک داروهای گیاهی


اجرای پژوهش برای درمان سندروم متابولیک با کمک داروهای گیاهی

رییس مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری، از انجام پژوهش‌های مرتبط با درمان بیماری‌های قندخون، فشار خون بالا و اضافه وزن در این مجتمع با کمک داروهای گیاهی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین جمالی با اعلام این خبر گفت: بر اساس طرح تحقیقاتی دکتر «رویوران» که زیر نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می‌شود، افرادی که سه نشانه از پنج نشانه بیماری‌های متابولیک را داشته باشند و دارای سنین کمتر از ۶۵ و بیش از ۳۰ سال باشند، می‌توانند همه روزه برای انجام طرح تحقیقاتی طب سنتی ایرانی، با شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۲۲۰۳۴۸۹ تماس گرفته و با آزمایش‌های رایگان پیش و پس از اجرای طرح و نیز با استفاده از داروهای گیاهی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دوره درمان را آغاز کنند.

دکتر «رویوران» که در حال حاضر مشغول گذراندن دوره دکتری تخصصی (P.H.D) در رشته طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، در این زمینه گفت: در این طرح که از مدتی پیش آغاز شده، تاکنون با فراخوان ۵۰۰ نفر، برای پنجاه نفر از بیماران واجد شرایط، دوره درمان آغاز شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی با اشاره به نتایج خوب درمان سندروم متابولیک با استفاده از داروهای گیاهی مانند روغن کافشه یا گلرنگ، نسبت به کسب نتایج مثبت علمی در این زمینه ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی