دستور استاندار البرز برای حل مشکل آب روستای بخیار


دستور استاندار البرز برای حل مشکل آب روستای بخیار

فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه تدابیر لازم را برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.

به گزارش خبرآنلاین ، فلاح نژاد با اشاره به اینکه روستای بختیار بخش تنکمان ۳ روز با اختلال در روند آبرسانی مواجه شده بود، افزود: بر این اساس ۱۰۰ خانوار در این روستا دچار مشکل شده بودند.

وی ادامه داد: حسب دستور استاندار البرز با حضور به موقع برای افزایش تانکرهای آبرسانی تا راه اندازی چاه برای این روستا تصمیم گیری شد.

فلاح نژاد گفت: انشعابات غیرمجاز نیز در این راستا تاثیر بسزایی داشته که مقرر شد بزودی نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات اقدام لازم صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز نیز با حضور در روستای بختیار، از تصمیم گیری در راستای حل مشکل آبرسانی به این روستا خبر داد و گفت: پس از دستور استاندار البرز در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافتیم.

غفور قاسپور افزود: در این بازدید که مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند مقرر شد تا موعد راه اندازی چاه، بر تعداد تانکرهای آبرسانی به روستا افزوده شود.

وی عنوان کرد: قطعی آب مقطعی بوده و این مشکل طی روزهای آینده با پیگیری های جدی حل خواهد شد.

قاسمپور گفت: ۱۰۰ خانوار در روستای بختیار با مشکل اختلال در آبرسانی مواجه هستند.

شایان ذکر است که با دستور استاندار البرز و طی پیگیری های مدیرکل دفتر استاندار، تیم ویژه ای در محل روستای بختیار بخش تنکمان در شهرستان نظرآباد تشکیل جلسه داده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، روند حل مشکل آبرسانی به این روستا تسریع شد.

46

کد خبر 1267706

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !