20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)


گران ترین ها لزوماً بهترین ها نیستند!

خیلی آسان است که بهترین گوشی های هوشمند را بر اساس قابلیت های جدید و قیمت های سر به فلک کشیده ی شان لیست کنیم و سه گوشی اول لیستمان هم همان هایی باشند که همیشه گران ترینند و همانطور که همه انتظارشان را دارند از برند های معروفی مثل سامسونگ و اپل باشند که از همین اول لازم است بهتان بگویم این لیست بر اساس ارزش خرید تنظیم شده و شما را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش پول نیوز به نقل از بیزینس اینسایدر؛ رتبه بندی و توصیه ی خریدیک تلفن همراه در این لیست براساس ارزش آن نسبت به مشخصات و ویژگی هایش است. به همین دلیل ممکن است تلفنی که پیشنهاد شده است ویژگیهای کمتری داشته باشد یا طراحی براقی نداشته باشد یا از مدل های فوق العاده نباشد، اما مطمئن باشید ارزش خرید را دارد.

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

در واقع، فقط به این دلیل که یک تلفن همراه از جون مرغ تا جان آدمیزاد را دارد به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید! این فقط یک گزینه برای کسانی است که ممکن است بودجه بیشتری داشته باشند. این منطق برای هر چیزی که قصد خریدش را دارید نیز وجود دارد. آیا شما همیشه از هر چیزی گرانترین مدل آن را خریداری می کنید؟ اگر پاسخ شما منفی باشد، این لیست برای شما مناسب است و اگر به این سوال پاسخ مثبت داده اید احتمالا نیازی نباشد که اساساً وقتی برای خواندن این گزارش صرف کنید!


16. Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

سامسونگ با حفظ فرمول گوشی های هوشمند منحصر به فرد خود ، یک بازبینی کلی در طراحی ، اجرا ، و ویژگی‌های نسخه جدید این سری گلکسی انجام داده است که همین سبب شده تلفن‌های مورد بحث، عالی باشند.

این نسخه ها از سری گلکسی سامسونگ، گوشی هوشمند فوق‌العاده‌ با ویژگی‌های عالی زیادی هستند اما چیزی که آن ها را در این لیست خاص کرده است، دوربین فوق العاده و شگفت انگیز آن ها با لنز اولترا-واید است.

قیمت این سری گوشی های سامسونگ در گلکسی اس 10 معادل 900دلار و مدل ارتفا یافته ی آن، گلکسی اس 10پلاس معادل 1000دلار است.

17. Google Pixel 3 and Pixel 3 XL

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

گوگل پیکسل 3، ۸۰۰ دلاری و پیکسل ۳ ایکس ال ۹۰۰ دلاری بدون شک بهترین دوربین‌ گوشی های هوشمند در زمینه ی کسب‌وکار را دارند. آن‌ها همچنین اندروید را از نگاه گوگل به عرصه ی ظهور رساندند که درواقع یک طراحی تمیز، خوب از این سیستم عامل است.

نسخه های به روز رسانی شده ‌ی اندروید در لحظه‌ای که گوگل آن‌ها را ارائه می‌کند ابتدا به این گوشی ها می رسد، چیزی که مایه ی فخر این گوشی ها در مقابل سایر گوشی های اندروید است.

گوشی های پیکسل 3، دارای دوربین های دو لنزی هستند. یکی از لنزه بریا سلفی گرفتن معمولی به کار گرفته می شود و دیگری از لنزهای اولترا واید استفاده می کند.تلفن‌های گوگل جدید کمی گران‌تر از نسخه های مشابه هستند. تنها تفاوت بین دو گوشی ، اندازه صفحه و طراحی صفحه نمایش آن است. پیکسل ۳ دارای یک طراحی هوشمند سنتی است، در حالی که پیکسل ۳ ایکس ال دارای یک طراحی مدرن تر است.

18. iPhone XR

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

قیمت 750 دلاری آیفون XR نسبت به همتایان گران قیمتش، جذاب ترین انتخاب بین آیفون ها است. تجربه ی استفاده از این مدل، تقریبا مشابه همه ی نسخه های دیگر گوشی های شرکت اپل خصوصا سری XS است. به جز باتری به صرفه تر، نمایشگر رزولوشن پایین تر نسبت به نمایشگر OLED و دوربین دو لنزی سری های پیشین. با این حال، این نسخه تمام چیزهای اضافی که در سری آیفون XS به جز افزایش قیمت بی رویه فایده ی دیگری نداشت را، حذف کرده است. این نسخه مناسب کسانی است که کسانی که نمایشگرهای کوچکتر را می پسندند.

19. Galaxy S10e

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

Galaxy S10e بهترین قیمت را در بین جدیدترین گوشی های هوشمند اندروید و اپل که بالاتر از 700 دلار است، به ارمغان می آورد. سیستم عامل این نسخه همانند Galaxy S10 است که از 900 دلار شروع می شود. گلکسی اس 10 ای، دارای یک صفحه نمایش درخشان، یک دوربین عالی، یک سنسور اثر انگشت است که بهتر از سنسور نمایشگر در Galaxy S10 کار می کند و 150 دلار ارزان تر از آن است. هر کسی که می خواهد یک گوشی اندرویدی عالی داشته باشد باید Galaxy S10e را حتما در نظر بگیرد.

20. OnePlus 6T

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش چهارم)

OnePlus 6T بسیاری از ویژگی های دیگر تلفن های موجود در این لیست، مانند شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب، زوم اختصاصی یا لنزهای واید فوق العاده و یا صفحه نمایش 1440 پیکسلی فوق العاده را داراست و نقطه عطف این لیست است.

زیرا عملکرد بسیا خوبی دارد. عکس های عالی می گیرد، سرعت اجرای برنامه ها با سیستم عامل اندروید در آن بسیار زیاد است، سریع شارژ می شود و باتری آن با صرفه جویی برای مدت زمان طولانی باقی می ماند. همه این چیز ها با قیمت پایه 550 دلار در مقایسه با قیمت بالای 750 دلار سایر گوشی های هوشمند، نشان از ارزش خرید این تلفن همراه دارد.

OnePlus 6T ، هیچ یک از ویژگی های اضافی دیگر از اسمارت فون های گران قیمت گران تر را ندارد. اگربخواهیم یک گوشی هوشمند جدید بخریم، این یکی با طراحی عالی و عملکرد خوب، بذون شک ارزش پول خرج کردن را دارد!

OnePlus 6T همچنین اولین گوشی OnePlus است که توسط یک شرکت مخابراتی آمریکایی T-Mobile فروخته می شود و همچنین اولین گوشی OnePlus است که با شبکه Verizon سازگار است. این گوشی به قیمت550 دلار برای مدل 6 و RAM 128 گیگابایتی و580 دلار برای مدل 8 RAM 128 گیگابایتی؛ در بازار های جهانی به فروش می رسد.




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟