ورود پلیس به موضوع تناسب اندام نیروهای ناجا


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ورود پلیس به موضوع تناسب اندام و ظاهر نیروهای ناجا خبر داد.

ورود پلیس به موضوع تناسب اندام نیروهای ناجابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی پلیس حرفه‌ای راهور فاتب صبح امروز (شنبه ۲۵ خرداد ماه) با حضور سردار امیرحسین یاوری معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این مراسم اظهار کرد: آموزش امری است که اگر به درستی انجام نشود، تأثیر مستقیمی در مأموریت‌ها دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: هرچه قدر نیرو‌های راهور از آموزش‌های بهتری برخوردار باشند، مأموریت‌ها را بهتر می‌توانند انجام دهند.

وی گفت: این برنامه اولین دوره آموزشی در سال ۹۸ است و پلیس با روش‌های سنتی قادر به کنترل و مدیریت ترافیک نیست، مگر اینکه حرفه‌ای باشد و وظیفه خود را در ابعاد مختلف انجام دهد.

سردار مهماندار بیان کرد: پلیس مقتدر از دیدگاه مردم خیلی اهمیت دارد و برای اینکه اثبات کنیم که پلیس مقتدر است، چند مورد را باید بررسی کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از این موارد استانداردسازی رفتار است، گفت: موضوع دوم ما بحث مدیریتی است و با توجه به اینکه مدیریت ترافیک با پلیس است، باید با این مسئله آشنا باشیم.

وی با اشاره به موضوع سوم گفت: در موضوع تناسب اندام و ظاهر ورود کردیم و با یکی از شرکت‌ها قراردادی بسته‌ایم و نیرو‌ها در آنجا فعالیت دارند و در صورت حاصل شدن نتیجه باقی نیرو‌ها نیز به آنجا اعزام می‌شوند.

سردار مهماندار تاکید کرد: ماه و هفته‌ای نیست که برنامه آموزشی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)