بازدید های علمی بنیاد کودک بروجرد برگزار می شود


بازدید های علمی بنیاد کودک بروجرد برگزار می شود

بروجرد - ایرنا - رئیس بنیاد کودک بروجرد گفت: در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان بازدیدهای علمی از کارخانجات تولیدی شهرستان همچون داروسازی اکسیر، نساجی و سایر مراکز علمی برگزار می شود.

حمید رضا چوبکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازدید از مراکز و سازمان‌هایی که به نوعی می‌تواند بر داشته‌های علمی و آموزشی کودکان اثر گذار باشد و به ارتقای اطلاعات عمومی آنها کمک کند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رسالت اصلی بنیاد کودک بروجرد، حمایت و تقویت آموزشی کودکان با استعدادی است که با توجه به تنگناهای مالی با مشکلات تحصیلی مواجه هستند که از خیرین انتظار می‌رود به این بنیاد کمک کنند تا این کودکان به مدارج بالای علمی و تحصیلی برسند.

چوبکار بیان کرد: تأمین لوازم التحریر، تجهیزات و وسایل کمک آموزشی، بسته‌های غذایی و تغذیه‌ای، خدمات پزشکی و کمک هزینه برای تأمین اجاره مسکن برای خانواده‌های کودکان تحت حمایت بنیاد کودک بروجرد از جمله اولویت‌هایی است که خیرین و افراد نیکوکار می‌توانند کمک کنند.

رئیس بنیاد کودک بروجرد یادآور شد: با توجه به مشکلات و کمبودهای مالی و همچنین تأمین امنیت جانی کودکان تحت حمایت بنیاد کودک بروجرد امسال سفرهای تفریحی خارج از شهرستان برای کودکان برگزار نمی‌شود اما اردوهای یک روزه داخل شهری برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تنوع در پر کردن اوقات فراغت کودکان تحت حمایت بنیاد کودک شهرستان بروجرد نیازمند کمک خیرین هستیم.

وی گفت: ۴۶۵ دانش آموز که با مشکلات مالی در ادامه تحصیل مواجه هستند و در عین حال معدل آنها بالای ۱۸ است تحت حمایت این بنیاد قرار دارند.

وی افزود: دانش آموزانی که شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن بنیاد کودک را دارند توسط این مؤسسه خیریه بورسیه تحصیلی می‌شوند و کمک هزینه‌های مختلفی اعم از معیشتی، پزشکی، پوشاک و لوازم خانگی به آنها تعلق می‌گیرد.
چوبکار یادآور شد: مؤسسه خیریه رفاه کودک تحت عنوان بنیاد کودک از سال ۱۳۷۲ در کشور تأسیس شد و در سال ۱۳۸۲ نیز شعبه بروجرد آن افتتاح شده است.
وی ادامه داد: این بنیاد در داخل کشور ۲۶ شعبه دارد که در استان‌های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند و شعبه بروجرد هم از نظر قدمت و هم از نظر تعداد کودکان تحت پوشش جز پنج شعبه فعال این بنیاد در کشور به شمار می‌رود.

۱۹۲۰/‌۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی