گل‌محمدی: نکیسا چند سال مدیرگروه ورزش دانشگاه بود، تأییدش کردیم


عیسی‌ گل‌محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان می‌گوید: «نیما نکیسا می‌گفت مدتی مدیرگروه ورزش در دانشگاه بوده اند و ما این مدرک را مرتبط دانستیم و صلاحیتش تأیید شد.»

گل‌محمدی: نکیسا چند سال مدیرگروه ورزش دانشگاه بود، تأییدش کردیم

تأیید صلاحیت‌ نامزدهای ریاست هیأت فوتبال استان تهران به اینجا رسید که بعد از اعتراض‌ رد صلاحیت‌ شده‌ها، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران جلسه‌ای به مهدی تاج برگزار کرد تا به وضعیت تأیید صلاحیت‌ها رسیدگی کند. این جلسه به اینجا ختم شد که کمیته چهار نفره‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دبیر کل و رییس کمیته امور استان‌ها به اضافه نماینده وزارت ورزش تشکیل شد تا به وضعیت اعتراض رد صلاحیت شده‌ها رسیدگی کند. عیسی گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده بود که این نحوه بررسی را قبول ندارد و به همین دلیل ورود او به این ماجرا باعث شد که حدود 10 نفر به تأیید صلاحیت شده‌ها اضافه شود. حالا باید منتظر ماند تا بعد از تأیید صلاحیت امنیتی از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان، انتخابات هیأت فوتبال استان تهران تا 10،15 روز آینده برگزار شود.

بعد از اعتراض‌هایی که به تأیید صلاحیت‌ها شده بود، گفته بودید که این تأیید صلاحیت‌ها را به هیچ عنوان قبول ندارید.

من گفته بودم این نحوه بررسی را قبول ندارم. در واقع معتقدم که آن زمان صلاحیت‌ها به صورت ناقص بررسی شده بود. به همین دلیل به اعتراض همه کسانی که به تأیید صلاحیت‌ها اعتراض کرده بودند، رسیدگی کردیم و حدود 10 نفر به تأیید صلاحیت شده‌ها اضافه شد.

مگر چه تغییری در روند تأیید صلاحیت‌ها رخ داد که 10 نفر بعد از رد صلاحیت، در بررسی مجدد تأیید شدند؟

این افراد رد صلاحیت نشده بودند، بلکه مدارک‌شان کامل نبود. ما از این افراد خواستیم نواقص را برطرف کنند.

عده ای این شایعه را مطرح کرده بودند که شما به دنبال این هستید که گزینه مدنظرتان تأیید شود.

این‌ها شانتاژ برخی افراد است اما بنده روی این موضوع تأکید داشته و دارم که حق کسی ضایع نشود. شخصاً به دنبال گزینه خاصی نیستم.

آیا در بررسی مجدد شما، همان مواردی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال قید شده بود، رعایت شده است؟

بله. ما به تمام موارد پایبند بودیم.

اما به همین موارد هم انتقادهایی مطرح بود. مثل سابقه 5 سال مدیریتی که خیلی کلی بیان شده بود.

این انتقاد حتی از سوی خود ما هم مطرح شد. از نظر ما هم شرایط اساسنامه دارای ابهاماتی هست اما مادامی که این قانون وجود دارد باید همه به آن احترام بگذارند تا در زمان مناسب این اساسنامه توسط مجمع و هیأت رییسه فدراسیون مورد بازبینی قرار بگیرد. ما تنها سعی کردیم تعریف مدیریت را در بررسی شرایط در نظر بگیریم. ممکن است کسی مدیریت مدرسه را در کارنامه داشته باشد، یا مدیریت کارخانه یا مدیریت یک مجموعه ورزشی و این مهم است که سابقه مدیریتی شخص به عرصه ورزش نزدیک‌تر باشد.

آیا هستند کسانی که سابقه 5 سال مدیریت را نداشته باشند و به خاطر داشتن سابقه ورزشی تأیید صلاحیت شده باشند یا برعکس؟

بله. در همین بررسی‌ها، 5،6 نفر را داشتیم که در تیم‌های ورزشی بودند و صلاحیت همه آن‌ها تأیید شده است. به زودی اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها به طور رسمی اعلام خواهد شد.

آیا نیما نکیسا که به رد صلاحیتش اعتراض داشت و سابقه 5 سال مدیریت را هم نداشت، تأیید صلاحیت شد؟

بله. چون شرایط لازم را داشتند و البته مدارک ایشان نقص داشت. ایشان می‌گفتند مدتی مدیرگروه ورزش در دانشگاه بوده اند و ما این مدرک را مرتبط دانستیم و مدارک‌شان کامل شد.

2- 500


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مکالمه جالب آنچلوتی با یک هوادار درباره فرمول یک