بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش


بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

ویشکا آسایش بازیگر مطرح ایرانی و طراح صحنه و لباس در سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، متولد 16 آبان 1351 در تهران می باشد، در ادامه، بیوگرافی ویشکا آسایش به همراه کارنامه بازیگری وی را مرور می کنیم. بیوگرافی ویشکا آسایش به همراه تصاویر وی و همسرش ویشکا آسایش بازیگر مشهور و 46 ساله کشورمان، خواهر زاده مازیار پرتو فیلمساز ایرانی و نیز نوه شین پرتو...

ویشکا آسایش بازیگر مطرح ایرانی و طراح صحنه و لباس در سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران می باشد، در ادامه، بیوگرافی ویشکا آسایش به همراه کارنامه بازیگری وی را مرور می کنیم.

بیوگرافی ویشکا آسایش به همراه تصاویر وی و همسرش

ویشکا آسایش بازیگر مشهور و ۴۶ ساله کشورمان، خواهر زاده مازیار پرتو فیلمساز ایرانی و نیز نوه شین پرتو (دکتر علی پرتو)، نویسنده و شاعر ایرانی می باشد.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

ویشکا یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه و لباس از دانشگاه لندن می باشد. وی بعد از پایان دوران راهنمایی خود به همراه خواهرش به نزد عموی شان در کشور آلمان می روند تا با گرفتن ویزای لندن به نزد خاله هایشان مهاجرت کنند. اما در نهایت یکسال بعد به دلیل ندادن ویزا به آنها، مجبور به بازگشت می شوند.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

وی اولین بار در سریال امام علی (ع) به کارگردانی داوود میر باقری در نقش قطام ظاهر شد و تا کنون در فیلم های سینمایی و سریال های زیادی بازی کرده است. بازی زیبای او در فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به کار گردانی رامبد جوان و در کنار رضا عطاران، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

ویشکا آسایش در سال ۱۳۷۰ و بعد از گرفتن دیپلم، اولین فعالیت جدی خود در بازیگری را آغاز کرد؛ او به واسطه دایی اش، مازیار پرتو به سر صحنه فیلم امام علی (ع) دعوت شد و در نهایت بعد از تست دادن، برای نقش قطام پذیرفته شد. وی در این باره می گوید :

مرحوم دایی ام مازیار پرتو از چهره های مطرح در عرصه فیلمسازی بودند؛ با این که رابطه بسیار نزدیکی با ایشان داشتم، اما او هیچ علاقه ای به حضور من و دیگر اقوام برای حضور در عرصه بازیگری نداشت و ترجیح می داد که ما حواس مان را به درس و مدرسه معطوف کنیم… هیچ وقت یادم نمی رود یک روز در خانه، مشغول گپ زدن با دایی بودم که ایشان به من گفتند ویشکا ما در حال انتخاب بازیگر برای سریال امام علی هستیم، دوست داری بازی کنی ؟ من هم چون فکر کردم دایی من را دست انداخته، با خنده گفتم البته، خلاصه من برای تست گریم به پشت صحنه کار رفتم و تست دادم و شوخی شوخی برای این نقش انتخاب شدم. تا آخرین لحظه ای که جلوی دوربین قرار نگرفته بودم، فکر می کردم یکی می آید به من می گوید: خانم ما شما را دست انداختیم، اما در کمال تعجب، هیچ کسی این حرف را به من نزد و من یکی از مهم ترین نقش هایم را در آن کار بازی کردم.

در بیوگرافی ویشکا آسایش آمده است، وی بعد از بازی در سریال امام علی (ع) به مدت ۵ سال به کشور انگلیس می رود تا تحصیلاتش را در آنجا ادامه دهد.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

ازدواج ویشکا آسایش و بازگشت به ایران

ویشکا آسایش متاهل است و با رضا قبادی ازدواج کرده است، ثمره ازدواج آنها یک پسر به نام گیو می باشد که در سال ۱۳۸۴ به دنیا آمده است. وی در مورد ازدواج با همسرش می گوید:

عاشق شده بودم. باید بر می گشتم ، تا با رضا قبادی ازدواج کنم، من او را دوست داشتم. در آخر هم خودم رفتم و بهش اعتراف کردم، در رفت و آمد هایی که به ایران داشتم، من با رضا قبادی آشنا شدم و از همان ابتدا با خودم فکر کردم که او همان کسی است که من برای زندگی مشترک تو رویاهام دارم، با همه ی ویژگی هایی که در نظر داشتم: جنتلمن، جدی و قد بلند، برای این که رضا رو بیشتر بشناسم، وقت زیادی رو صرف کردم و هر روز علاقه من بیشتر می شد.

یک روز با خودم فکر کردم که نباید بیشتر از این وقت رو هدر بدهم و موضوع را با رضا در میون گذاشتم و علاقه ام رو بهش گفتم و گفتم دوست دارم با هم ازدواج کنیم که خوشبختانه پیشنهاد من از طرف رضا با استقبال مواجه شد. بعد از اون هم من قید زندگی در خارج از کشور رو زدم و به ایران اومدم تا با رضا زندگی خوبی رو تجربه کنم و الان هم از زندگیم کاملا راضیم.

علاقه به ورزش

در خانواده ویشکا آسایش ورزش حرف اول را می زند، وی در این باره می گوید؛ مادرم تمام سعی اش را می کرد تا ما را با ورزش آشنا کند. او به اسب سواری و شمشیر زنی تا حدودی مسلط است، اما علاقه زیادی به کوه نوردی دارد و آن را با جدیت دنبال می کند و این موضوع باعث شده تا قله دماوند را نیز فتح نماید و حتی به فکر فتح قله اورست باشد.

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش عکس جدید ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشمهتاب کرامتی، طناز طباطبایی و ویشکا آسایش بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکسی از کودکی ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس و زندگینامه ویشکا آسایش بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکسی از بازیگران سریال دیوار به دیوار در پشت صحنه

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس پژمان جمشیدی در کنار خانواده ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشویشکا آسایش و همسرش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشویشکا آسایش و فرحناز منافی ظاهر

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشویشکا آسایش و پسرش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس عاشقانه ویشکا آسایش در کنار همسرش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشسحر دولتشاهی ، لیلی رشیدی و ویشکا آسایش در دفتر برنامه جهانی غذا

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس دونفره ویشکا آسایش و همسرش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس ویشکا آسایش در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس ویشکا آسایش در یک مراسم

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشتیپ لاکچری ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشویشکا آسایش در کنار رضا عطاران، سامان مقدم و علی قربانزاده

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشویشکا آسایش و گلاب آدینه

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشگریم ویشکا آسایش در سریال نهنگ آبی

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس و بیوگرافی ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرشعکس جالب ویشکا آسایش و طناز طباطبایی

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

کارنامه بازیگری ویشکا آسایش

فیلم های سینمایی

ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)، مارموز (۱۳۹۶)، نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)، درآکولا (۱۳۹۴)، من و شارمین (۱۳۹۴)، در مدت معلوم (۱۳۹۴)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۴)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، من دیه گو مارادونا هستم (۱۳۹۴)، نهنگ عنبر (۱۳۹۳)، سیزده (۱۳۹۲)، نیکان و بچه غول (۱۳۹۱)، برف روی کاج ها (۱۳۹۰)، خوابم میاد (۱۳۹۰)، پرتقال خونی (۱۳۸۹)، زنان ونوسی، مردان مریخی (۱۳۸۹)، ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)، شیرین (۱۳۸۶)، گل یخ (۱۳۸۳)، هشت پا (۱۳۸۳)، دنیا (۱۳۸۱)، مسافر ری (۱۳۷۹)، بلوغ (۱۳۷۸)، عشق+۲ (۱۳۷۷)، ساحره (۱۳۷۶)

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

سریال ها

نهنگ آبی در شبکه نمایش خانگی (۱۳۹۸)، دیوار به دیوار ۲ (۱۳۹۷)، دیوار به دیوار (۱۳۹۶)، پرده نشین (۱۳۹۳)، مختار نامه (۱۳۸۹)، نردبام آسمان (۱۳۸۸)، معصومیت از دست رفته (۱۳۸۱)، امام علی (۱۳۷۵)

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

تئاتر

طراح صحنه و لباس در نمایش لابی (آذر و دی ۱۳۹۰)، طراح لباس در نمایش باغ آلبالو (فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۲)، بازیگر در نمایش بی انتخاب (تیر ۱۳۹۲)، طراح صحنه و لباس در نمایش مترسک (تیر و مرداد ۱۳۹۲)، بازیگر در نمایش ملکه زیبایی لی نین (بهمن ۱۳۹۲ تا فروردین ۱۳۹۳)، بازیگر در نمایش می سی پی نشسته می میرد (مهر و آبان ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۷)

بیوگرافی ویشکا آسایش و عکس های جالب وی با همسرش

در پایان بیوگرافی ویشکا آسایش ، از همراهی شما دوستان عزیز، در مطالعه مطالب آرگا سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای خواندن حواشی پیرامون زندگی شخصی و کاری بازیگران و افراد مشهور ایرانی و خارجی مورد علاقه تان و نیز تماشای جدیدترین تصاویر آنها، پیشنهاد می کنیم به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا